Turun Naik.

19.2.13
dalam dunia ni banyak benda yang turun naik..
iman, nafsu, marah, saham, berat badan, jumlah jerawat di muka dan sebagainya.. hihi *contoh ntahpapa*
cakap pasal berat badan, berat aku dah naik 2kg.. terlompat bintang sekejap tadi ;)
pelik kan? orang lain nak turunkan berat badan, aku naikkan berat badan.. :P



berat badan aku bukan topik yang aku nak utarakan..
tapi, aku nak utarakan pasal follower..


acece.. bebudak blogger mata bling bling la kalau pasal follower.. ye dak? hee..

dua hari ni, aku perasan follower kejap turun, kejap naik..
aku ingatkan, aku yang salah pandang..
tapi, kalau dah banyak kali berlaku apa kono eh jang?

bila aku siasat dan buat analisis, ku sedari ada yang main follow unfollow..
aku tak kisah kalau korang nak unfollow blog aku..
it's okay sebab itu adalah hak masing-masing.. ini serius!

nampakkan betapa seriusnya aku yang aku takkan ambil hati..

tapi, janganlah kome main follow unfollow banyak kali..
itu aku kisah... berpinar-pinar mata aku nengok nombor follower..

penigku fahami dirimu..
so, kalau nak unfollow, buat la betul-betul dik non oiii..
aku perasan kau kejap ada, kejap tak ada.. ekau tu manusia, kan ku panggil biskut, marah pulak.. hihi..
so, takmo main-main macam tu ye.. ;)

nota zizie : follow/unfollow/takmo follow itu hak masing-masing..

You Might Also Like

13 comments

  1. Replies
    1. tak pe..yang penting kita happy share dlm blog...teruskan menaip, sy sedia membaca entry nurul.. :)

      Delete
  2. Bahaya trend unfollow ni. Nampak sangat tak ikhlas :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak ikhlas tu xkisah sgt la kot.. tapi, toksah le bg kantoi.. huhu..

      Delete
  3. aku perasan kau kejap ada, kejap tak ada.. ekau tu manusia, kan ku panggil biskut, marah pulak.. hihi.. <-----aayat ni wat aku senyum,,

    ReplyDelete
    Replies
    1. senyum tu sedekah.. terima kasih kerana sudi bersedekah.. hikhikhik..

      Delete
  4. masyaAllah..ada juga ye macam tu zie..tak elok sebenarnya..mengecilkan hati orang..follow then unfollow..subhanallah..apa yang kita buat..walau pun kecil dan sedikit..keikhlasan itu wajib ada dalam hati..setiap kebaikkan yang kita lakukan..Allah akan balas juga dengan kebaikkan..kalau tak di dunia..akhirat sedang mananti.. :) oooohooohoi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak ikhlas tu xkisah sgt la kot.. tapi, toksah le bg kantoi.. huhu.. kiciwak hati ni.. huhuhu...

      Delete
  5. hooho..wah siap ade mcm2 mimik muke xD agagag

    ReplyDelete
  6. omg..lain nya muka bila dah besar..hehe..

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.