Two Thousand

26.11.13
Assalamualaikum wbt
Heyyo GG!

dengan rasa rendah diri dengan ketinggian 157 cm, aku berasa bersyukur Ice Princess yang aku dah jaga selama tiga tahun lebih dah dapat follower ke-2000.



terima kasih kepada Mohd Ikmal Hanif sebab ekau sudi haa nak pi follow blog gua ni..

testing mic, 1,2,3..

terima kasih kepada semua follower ice princess sebab sudi nak follow blog ni juga :)
terima kasih sebab sudi nak bertegur sapa, berbalas komen, berbalas macam benda yang kita boleh buat dalam dunia blogging ni :)
terima kasih kepada blogger yang menyediakan tutorial dan sudi beri tunjuk ajar macam mana nak hias blog kasi comel sampai cenggini..
terima kasih kepada blogger yang ajak aku join contest itu ini, tapi sampai sekarang aku tak join.. hehe..
terima kasih kepada para blogger prihatin yang sudi baca luahan hati aku dengan penuh dan sabar dan yang paling mahal, ialah nasihat korang kepada aku..

minta maaf jika sepanjang penulisan aku, ada yang terluka mahupun sentap.
sesungguhnya, siapa yang makan cili dialah yang terasa pedasnya.. hehe..
blog ini hanyalah blog picisan dan tak perlulah ambil port untuk terasa hati ;)

dan InsyaAllah, di masa akan datang, aku akan menulis benda-benda yang lebih berfaedah, tapi korang takkan lari daripada membaca kisah boring aku.. hihi..
dan aku harap, penulisan aku dapat memberi faedah kepada korang (walaupun tak semua)..

بَلِّغُوا عَنِّى وَلَوْ آيَةً
Rasulullah s.a.w. bersabda: “Sampaikan dari ku walaupun sepotong ayat."

HAPPY BLOGGING EVERYBODY :) 

You Might Also Like

7 comments

  1. dah terjah blog beliau. :) tahniah~~ dah smpi 2k.. fuhh ramai tu :D

    ReplyDelete
  2. tahniah, semoga terus gigih berblogging :)

    ReplyDelete
  3. saye belum sampai 1000 pun, hahhaa...
    tahniah awak :D
    Happy Blogging

    ReplyDelete
  4. Tahniah :-)

    Bersama kita teruskan usaha murni mengembangkan dunia penulisan blog ini.

    ReplyDelete
  5. wow!semuanya ada iras2lah..kembar ke?hihih

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.