Akhirnya, CPUV is mine.

15.11.13
Assalamualaikum wbt
Heyyo GG!


Alhamdulillah, segala puji bagi Allah...
rezeki awal muharam kot.. hehe..

selama ni, iklan nuffnang cuma menjadi perhiasan sahaja..
tak pernah nak amik port, iklan yang ditampal atas, bawah dan tepi tu ada masyuk ke tidak.. like i care..
walau bagaimanapun, bila berjiran dengan bloggers yang mata duitan macam kak liya dan kak huny yang macam masyuk je.. macam masyuk je.. jeles tu ada jugak...

ingat lagi detik angin rajin menyerang, masa tu ucap congrats dekat kak liya dan bagitahu kat dia yang aku tak pernah dapat cpuv pun..
pastu, pandai tu dia berlakon, "betul ke zizie tak pernah dapat?"
apa lagi, ampu-ampu kak liya bertanyakan macam mana dia boleh masyuk, kot-kot la kalau senang aku nak try la kan..

satu fenomena lagi, banyak betul yang habaq kat aku ada klik iklan..
yang ini, aku tak ambil port sebab kadang-kadang ada yang tipu, dan oleh kerana aku tak nak buruk sangka aku tak nak ambil port..
tapi, kak huny ni memang suka la duk klik..
okaylah, dah berbulan lamanya aku tengok kak huny meroyan kat shoutbox tu, aku pun klik la jugak..
kak huny tu, banyak kali je dapat cpuv daripada dulu.. macam la aku tak tahu..
kan kak huny kan?

so, pada pandangan aku, mungkin mereka berdua menjadi pencetus kerana dua kejadian ini sahaja yang mempunyai kaitan dan berlaku dalam masa terdekat..
kalau nak tahu tips cpuv, tanyalah mereka yang lebih arif! :D

nota zizie : bab mata duitan tu, adik zizie joking joking je.. hee :D

You Might Also Like

10 comments

  1. Kurang assemmm kau kata aku meroyan ekkkk, tapi kekadang meroyan gak heheheh... tp kan bab mata duitan tu betul jugak, dh namanya duit kn sape taknak? Kuikuikui

    btw congrats zizie, yg sebetulnya akak pun xtau zizie xpenah dpt cpuv lg hikhik..tp cpc mesti dh byk kan.. jap lg berderet la cpuv lekat kat blog zizie, sabar itu indah kan :)

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah..nak juga..nak juga..boleh gitu zie..

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah.. finally.. sy dulu cam zizie jgak.. tak ambik port sgt tapi jeles jugak tengok org lain asyik dapat cpuv je.. asyik menunggu bila lah agaknya pakcik nuffnang ni nak bg kita pulak.. tunggu punya tunggu akhirnya alhamdulillah, ada jugak rezeki.. hehe..

    ReplyDelete
  4. cheery pun dpt satu..bawu dpt 13 nov ri tu..tahniah..klik nuff sini

    ReplyDelete
  5. hee~congratz Zizie :D keh3..boleh la belanja :p hehe..lame dah xmari blog ni..lain sgt dah :D

    ReplyDelete
  6. eh zizie dh dpat ek ? Congratss.. ^_^ akak tak perasan entry ni .. akhir nya dpat gakkkk... alhamdulillah..

    ReplyDelete
  7. ya rabbi igtkan entry 1hb tadi, rupanya hari ni punya . mimpi apakah daku.. apa2 pon tahniah tau zizie hahahhaa

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.