Bermulalah Chapter Baru

9.9.13
scheduled post

Assalamualaikum w.b.t
Heyyo GG!

eh, nak pergi mana tu?
jangan lari, betul la ni blog aku.. hehehe...
tutup mulut, nanti balik dari kelas, aku cerita.. hihi..


just like another degree student, bermakna bermulalah pengembaraan baru aku pada hari ini.. chewaah.. dah macam iklan chipsmore bunyinya..

terasa mengancam pulak jadual tu..
tak lengang macam semester lepas.. aduhai..
tapi, aku yakin yang akan berlaku perubahan jadual. almaklumlah, petang-petang, otak dah mula lembap..

aku pun dah seminggu berada di rumah sewa baru..
comfortable, sebab rumah sewa ni pun, tak ada beza dengan hostel aku masa aku semester satu.. :)

hopefully this sem will be the great one than the previous.. Amin..

nota zizie : perubahan template ada kaitan dengan permulaan semester baru.. hehe..

You Might Also Like

8 comments

  1. kenapa zizie x tinggal di hostel lagi? btw morning ^^

    ReplyDelete
  2. comel template br nie..pepe pun smoga success dlm study...

    ReplyDelete
  3. woo..komen belah ataih pulok ye..

    MOga semuanya berjalan lancar..

    Semoga Allah permudahkan urusan Zizie..amin

    ReplyDelete
  4. amboi masuk sem baru template pun nak kena baru ye
    hehehe
    btw, good luck for your study . .

    ReplyDelete
  5. patutla nampak lain je blog..hehe..
    belajar rajin2 ye,..:)

    ReplyDelete
  6. goodluck awak :) semoga dapat membawa diri di tempat baru. ingat apa niat kita sebelum ke sana. hehee :D daebak!!!!

    ReplyDelete
  7. waaa, waaa smela kita msuk sem bru. .. all the best :D

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.