Ask FM : I'm Arrogant

30.9.13
Assalamualaikum..

Heyyo GG!

di pagi yang malas semalam, tetiba tangan gatal nak buka ask.fm..


okay, aku tak tahu la aku dah sombong dengan blogger mana..
tapi, minta maaf la kalau aku ada mengguris dan merobek mana-mana hati blogger.. huhu..
sesungguhnya aku tak berniat untuk menyombong..

kalau kes tak follow balik, aku ni jenis follow balik kot..
tapi, kalau aku tak dapat trace link tu, minta kirim salam awal-awal la..
sape suruh awok tak tinggalkan link?
nak google? masya Allah.. banyak link yang keluar..
haa.. pening.. @.@

kalau kes aku tak reply komen, buat pengetahuan semua, memey cek ni tak balas komen..
aku ni sibuk study, bila buka blog je, ada la beberapa komen..
memang malaih eh nak reply satu-satu..
tapikan.. aku komen balik entry deme... tu jela cara aku give and take..
so, minta-minta la fahamkan diri ini yang ada sepasang kaki tangan je nak buat kerja..

however, kalau ada orang yang tanya soalan-soalan PENTING, aku balas..
dah tanya, takkan nak senyap.
kalau tak tahu, jawab jela tak tahu kan..
tak ada la orang yang bertanya tu termangu-mangu...

aku tak mesra?
humm... aku ice princess, dingin tapi slumber <-- ayat="" minta="" p="" pelempang="">abaikan.
kalau orang tegur, aku tegur le balik..
nak huhaa lebih-lebih meh le add facebook aku ke, twitter aku ke..
toksah risau eh.. aku layan semua sama rata..
yang tak sama ratanya, kalau dia tak ada adab.. ngehngeh.. aku garang weh.. agagaga..
yang versi ngorat pun aku tak layan.. ehemm! i'm single but not avaiable..

tak tekan iklan balik?
aku tak pernah paksa sesiapa untuk menekan iklan kat blog aku..
walau apa pun, terima kasih kepada tangan yang ringan untuk menekan iklan di blog buruk ni..
tapi, buat la dengan hati yang ikhlas..
janganlah mengharapkan balasan dan bila aku tak buat, nak marah-marah cenggini..
takmo-takmo-takmo-takmo..

kepada yang sound saya ni, moh le cakap elok-elok dengan saya..
tak nak la merajuk cenggini..
tak seronok saya nak berblogging.. okeyh?

nota zizie : aku sombong ke weh?

You Might Also Like

16 comments

  1. ha? kena macam ni eh? isyh isyh. kita pun jenis yang tak reply komen kat entry sendiri. bukan tak nak komen. tapi tengah cari application yang terus boleh reply. nak tag nama tukang komen tak reti pulak tu. acaner?? haha. ok. sekadar luahan.. ^_^

    ReplyDelete
  2. eh... sy confuse huhu.. tertulis kat entry sebelum ni pula...

    sbnarnya kat sini nak tulis... terpengaruh ngan cerita i love u mr. arrogantlah tu hehehe..

    ReplyDelete
  3. Sabar jelh Zizie =) mgkin dia nk perhatian lebih..tp kalau thu siapa sng juga..boleh jgak bt kwan rapat..

    ReplyDelete
  4. i love u miss arrogant hahaha..*gurau...bo layan je la sis ..huhu

    ReplyDelete
  5. mama kadang-kadang sibuk sangat, nak membalas komen satu-satu penat jugak, bila pulak komen tu hampir 30 lebih.. peh!! caranya, mama datang berkunjung ke blog mereka......

    mama pun tak harap2kan apa-apa zie.. mama tulis, dorang komen, cukuplah...hihi, pada mama zizie ok, sporting ...

    ReplyDelete
  6. biasa la zizie... sabar ya.. ayu pun balas kunjungan n komen sikit2.. tu je cara ayu..

    ReplyDelete
  7. Biasalah. Kadang kita tak perasan ada ayat yg mengguris perkataan blogger lain ke kann.
    Sahizatul Sahimi

    ReplyDelete
  8. wahhhh arrogant ker?ehehe xde lak nmpak mcm tu

    ReplyDelete
  9. zizie xsombong pon.. zizie lah antara yg org2 yg pertama yg salu datang kat belog akak. masa tu follower pon sikit dan tulis entry pon xda org dok layan sgt hahahaa.. org yg tulis tu sengaja nak cri salah ja... ^_^

    ReplyDelete
  10. jadikan kata kata itu supaya anada lagi rajin untuk berblog..hihih

    ReplyDelete
  11. tak laa kak zie tak somobong laa D:
    akak baik sangat comel lagi :D #hihi

    ReplyDelete
  12. pedulikan..akak dulu pun semua orang dok label akak ni sombong..tambah2 gathering apa pun tak pernah join..dah lama2 senyap la tu...

    ReplyDelete
  13. hai susah klu mcm ni...eh mai pn xrepky komen melainkan klu komen tu pertyaan..kadang2 mai reply melalui cbox kt blog diorg...ye la, lum tntu dorg bukak blog kte utk cek blik

    ReplyDelete
  14. Kan... sama la kita... Blog pn xsmpt nk update apth lg nk bw... klu jue ad msa free, Jue bw banyak2 sbb tahu, nanti xsmpt nk bw dh...

    ReplyDelete
  15. hi zizie.. dia saja nak perhatian zie tu..

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.