Sakai - Anda Komen

23.6.13
Assalamualaikum :)

tarik nafas lega.. fuhh..
akhirnya, berjaya juga aku mengedit blog sakai ni.. hihi..
malas nak tukar background, aku guna aje background lama..
but somehow, aku rasa awkward la pulak wajah baru blog aku ni..

any tips?
aku dah habis buntu dan penat nak jadi tutorial yang sesuai..
udah le aku ni buta seni..
nak mitak orang editkan pun, tak ada duit pula nak bagi upah..
sadis la kau zie.. huhu..

silap-silap hari bulan, putih aje colour blog aku nih..
blog budak lelaki pun, lagi cun dari aku punya..
memalukan je si dak zizie ni.. haih..

okayla, beta mahu ketiduran..
esok hari, beta nak melayan rakyat jelata yang duk bising dekat shoutbox..
susah jadi hot sentap, ramai peminat..


nota zizie : maaf, saya gila malam ini.. hihi..

You Might Also Like

7 comments

  1. okey lagi from previous look :D

    ReplyDelete
  2. bagi syara dah lawa dah blog awak. simple but awsome ^^

    ReplyDelete
  3. bg sy yang penting blog tu ringan.color putih sj pon cantik juga.cuba lah :)

    ReplyDelete
  4. dont worry zie..akk always singgah apa pun rupa dan bentuk blog kamu ni..hiasan itu just sampingan yg penting pengisiannya dik.. :)

    ReplyDelete
  5. Salam... hai zizie... blog awak simple n the best think kat blog ni senang loading tak susah berbanding blog yg banyak graphic mcm sy.... tp kalo zizie perlu kan design lain, InsyaAllah, bgtahu jer kalo bley sy buatkan, sy buat.. atkyah baya ape2 pun...

    ReplyDelete
  6. Salam.

    Ak rasa dah ok dah. Yang penting ringan. Cuma, ak rasa macam banyak corak, corak menegak, corak bintang, corak bulat2, ekekeke. Janji ko selesa ok ;)

    ReplyDelete
  7. ni dha ringan..okay la..hehe..asalkan zizie selesa dah okay.. tapi kita setuju macam kak lana tu..hehe.. tapi rsanya corak2 tu tak ada masalah sangat kot..

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.