Infosaurus In The House.

23.6.13
will you help me?
buruk nau bila si lelaki buat muka bajet comel, kedip-kedip mata semata-mata nak minta tolong..
kalau aku nak suruh korang teka pun, macam entah apa-apa sebab akhirnya aku akan bagitahu jugak.. hehehe..

okay, here it is..
si lelaki ni minta tolong aku ajarkan dia macam mana nak berblogging..
nasib la LELAKI so, aku tak perlu nak hentak kepala kat meja semata-mata nak fikirkan design untuk blog dia..
nak simple je..
terima kasih kerana memudahkan kerja aku.. ngehngehngeh..

so, aku menyeru korang untuk ke blog si lelaki itu yang dinamakan Mr. Infosaurus..
just hopefully di tak hangat-hangat tahi ayam la..
dan semoga dia berkongsi ilmu yang lebih bagus daripada aku...
so, after this bukan aku sahaja la yang kena dengar segala fakta fakta keluar daripada dia..
coz after this he'll get some readers..

nota zizie : jangan lupa daku dan leka blogging.. hewhew :3

You Might Also Like

4 comments

  1. wah jadi sifu ea zie :) yihu..yihu..cayalah..

    ReplyDelete
  2. wah~~~ cayalah zizie...nak try r p blog "lelaki itu" hahaha~

    ReplyDelete
  3. nak tgk la blog laki tu hehehehe

    ReplyDelete
  4. bkan sng nk tnjuk ajar ku sifu ni..blog cik Abg ke?? he3..

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.