Flying Colours

10.7.12
warna - warna berterbangan di angkasa..
bagaikan sekawan burung..

hehe..
memang warna-warna tengah berterbangan kat rumah sekarang..
tapi bukan warna-warna aku la..
warna-warna sis aku..

congratulation along coz dapat 3.88 untuk sem ni..
she said, "Alhamdulillah.. berkat duduk kat library~~"

so, perlukah aku duk kat library lepas nie?
o.O
aku punya result pun dah keluar..
tapi, cgpa belum lagi la..
just gred..
tapi, selepas kira-kira, alhamdulillah result lagi better dari sem lepas..

3.??
hehe..
segan la nak gitau..
tapi tak seterer along..

tapi, sape banding result kitorang, memang aku bagi buku lima..
yela..
aku engineering..
along sains sukan..
hehe..

setiap kejayaan tak datang bergolek..
sebab kejayaan tidak berbentuk bulat..
dan aku tak tahu bentuk apa kejayaan tu..
^.^

You Might Also Like

2 comments

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.