En. Chipsmore

21.7.12
now 2.58 am and i waiting for sahur..
daripada siang tadi, aku tak henti-henti dapat mesej dari kawan-kawan pasal bulan Ramadhan..
semua teruja kan nak mula berlapar di siang hari mulai Subuh pada 21 JULAI kan?
lepas ni, banyak la status yang menyatakan kelaparan, juadah berbuka puasa/moreh/sahur dan baju raya kaler apa..
silap2 ada status pasal kuih raya bagai.. haha XD

rahmat Ramadhan kot coz jejak kasih dengan En. Chipsmore..
aku dah kawan ngan En. Chipsmore nie dah dua tahun lebih..
tapi, dia terpaksa berpindah ke seberang laut coz his father's job..
dia memang chipsmore! kejap ada, kejap tak ada..
but, aku sentap bila dia bagi reason why he acting like chipsmore..



En. Chipsmore, terima kasih kerana ambil berat pasal aku..
dan aku minta maaf kalau segala yang berlaku adalah kerana aku..
semoga kau akan dapat yang terbaik dan menjadi sahabat aku selamanya :)

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK!

You Might Also Like

1 comments

  1. Comelnya chipsmore tu =D

    http://thenurulee.blogspot.com/2012/07/time-off-for-le-stomach.html

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.