Flashback #1 : ==Zaman Kanak-Kanak Ribena K0o==

7.4.10


semalam time nak tido,aku teringat time kecik2 dulu.. dulu,kalo men ngan sepupu jer.. x bergaul sgt ngn dak2 len.. plus lak,spupu2 aku 96% boys.. kitorang memang nakal abis la.. aku ingat lagi ayat tok aku
"yg panjat bot aku,cucu aku. yang kaco anak org,cucu aku. yang sekat org kat tgh jalan,cucu aku gak."
bunyi macam kami nie mmg teruk jer.. tp,pk blik.. mmg btol pon apa yg tok ckp..

kitorang kalo gaduh sesama sendiri,memang gaduh teruk r.. tp,esok tue.. selamba dadak jer men sama2.. sumer permainan kg kami main.. tp ada jer geng2 len nk copy apa yg kitorang wat..

yg paling best,time part mandi sungai.. memang best habis r.. mula2 x pandai berenang langsung.. pastu,try la ikut spupu2 yg terer berenang.. serius dowh..brapa kali aku hampir2 nk lemas.. tp stay x serik2... nasib baik bernafas lg smpi skang..
tp tue sumer dulu.. skang,sumer wat hal masing2.. rindu nyew zaman dulu2.. tp,nak wat macam mana..masa terus berlalu membuatkan kenangan tetap tingal kenangan...

You Might Also Like

0 comments

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.