Mumble #1 : (_") Blank ("_)

10.4.10
kalo dh entry camtue,mknanya otak aku blank la.. apa lg... hmmph.. x taw nk wat tulis apa.. tp overall,arini aku sdikit keboringan n ketensionan.. boring coz keje ngadap tv ajew.. ketensionan kerana aqif yg perangai makin..... aku nk describe melampau pon,kecik lagi... tp,jujur ajela.. hehe.. sambung balik.. makin menjengkelkan,menyakit ati,menyerabutkan otak aku.. x taw la apadh jd dy.. makin menjadi2.. sikit nangis tanpa sebab.. dulu ok ajew.. tp,aku syg lg la kat dy.. mana ley benci.. tp meluat skit byk la bila dy wat perangai macam tue.. x taw nk ckp apa lg.. emm.. xpela.. nnt aku citer lg la... adios~

You Might Also Like

0 comments

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.