Share #11 : kuasa TNB

3.1.12


Myspace : Kami musuh anda wahai facebook!
Twitter : Takpe Facebook, aku back-up kau.
Google : Diam!! Aku ada semuanya.
Mozilla : Eh,tanpa aku, korang tidak boleh diakses.
IE(internet explorer) : Wei Mozilla, sendiri mau ingat ha.. gua kan ada!
Mozilla : Lu pehal? Kacau line orang jer!
IE : Lu dulu la mamat, mengaku lu sorang je boleh akses pada dorang tadi!
Internet : SUDAH! jangan gaduh-gaduh! Kalau aku tak ada, korang lagi la takde!
Facebook : Hmm, aku la yang paling ramai dikunjungi. Jadi gua yang terbaikk!!
Yahoo! : Facebook, jangan riak. Kalau aku tak ada, mana boleh buat email!
Google : Yahoo!, gua kan boleh buat email gak!
Maxis, Celcom, TMNET : (serentak) Ehem! Lu orang ingat kami ni kayu?
TNB: Diamlah korang!! Nanti aku matikan elektrik baru korang tau siapa paling power!

morning jokes before masuk dewan besar petang nie.. ada exam.. takut2... >//<

You Might Also Like

0 comments

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.