Minggu Haluan Siswa di UTeM

14.9.11
Assalamualaikum..

Korang camne? sihat? dengar citer sekarang ramai yang demam.. jaga diri elok2 yew.. lama Zie menyepi.. mana taknya, busy sambung study..

ok la.. tanggal 4 september yang lepas, Zie selamat mendaftarkan diri di Dewan Besar Universiti Teknikal Malaysia Melaka (UTeM).. Dewan dia baru jew siap dibina dalam setaun or 2 thun yg lepas.. memang terbaik.. xtaw nak kata apa kekurangan dia.. yang Zie paling suka, hasil seni dia.. cantik.. Zie xde la nak amik gambar.. so, bagi yang nak tengok dewan dia, sila la datang kat cni.. hehe..

seminggu jalani orientasi, rasa mcm bdk sekolah.. mana taknya, pakai baju putih,tdg putih.. nasib baik la kain hitam.. apa2 pon, thanx la kpd akak2 and abg2 fesi yang sanggup jaga kitorang siang dan malam... hihi...

ok la.. Zie pun malas gak nak cerita panjang sebab xde orang nak baca pon kan.. hehehe.. Zie just titipkan beberapa gambar time MHS hr tue...

Wassalam~

with roommates and fahima kamel.. 
tunggu van..

penjaga dak ttu2 utk seminggu

paling belakang 'akak fesi tercantik'.. hihi..

posing dulu ngn akak2 fesi sementara tggu van..

Hello.. Yoboseyo.. moshi2... Hallo..

ngan Sarah kecik2 cili padi.. "Nak kena cubit ke?"

You Might Also Like

0 comments

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.