Life #24 : saya PANGKAH dia..

10.3.11
aktiviti pangkah memangkah ini tidak terlibat dalam proses undi-mengundi..

sebenarnyew aku ngah tension sgt3!! =( aku pown x taw la apa la mlg nasib aku hari nie... nak masuk dewan amik exam pown dh ada bala..

alkisah~

bila aku dh smpi tgkat 4,aku tgk dak group aku dh masuk dp (dewan peperiksaan). and that's mean i'm a little late.. just a little.. time tue adala 3,4 org dak group aku senasib ngn aku.. "R5! R5!" aku dgr pensyarah pggil dak r5 masuk.. aku r1 and that's mean dak group aku dh masuk la.. aku pown masuk jela dlm dwn tue.. aku baru jew nak jalan g amik seat.. "Group mana?",pensayarah separuh umur tegur aku.. pensyarah tue mengajara dak sains.. bkn dak engineering.. "Erk.. R1..". POK!!! apa kejadah orang tua nie?? nasib bek kata2 tue x terkeluar dr mulut aku.. just bersemadi dlm hati aku yg menggelegak.. dy KETUK kepala aku!!!! "Saya panggil R5",bagusnyew alasan dy nak ketuk kepala aku.. dy ingt kepala aku nie ada jual kat pasar malam ke?? isk.. geram giler!!! aku dh la pantang part kepala nie.. x bley ke dy just suh aku keluar jew dulu.. xyah la ketuk2 kepala.. huh!!

tue satu hal.. and another incident..

"Sila ltk cover calculator,pensil case & ur phone kat atas lantai..",aku letak la cover calculator aku kat bwah.. henset aku tggl dlm beg kawan aku b4 msuk dp td.. ttba pensyarah yg ketuk kpla aku td tgk blkg calculator kawan aku yg dok kat depan aku.. n.. mende yg aku jangkakan,dy wat mende yg same gak ble smp kat tmpt aku.. oleh kerna kehangatan ati aku x sejuk2 lagi,aku just pandang kertas soklan.. x kose nak tgk muke dy.. "cchh.. minat korea",sinis gila kot nada dy.. so what!!! kalo aku minat korea pown.. ada masalah ke kalo aku letak gambar jong hyun kat calculator aku??




dy nak aku ltk gmbr dy ke?? same jela aku ltk badge MU ke.. Chelsea ke.. Liverpool ke.. nie sbb aku ltk gmbr manusia,sume nk nyibuk... isk.. nak amik exam pown ada orang nk ngaco idop aku..

kawan aku (dak sains) kata pensyarah tue baik.. uhmm.. baik la sangat.. aku PANGKAH dy!! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

You Might Also Like

0 comments

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.