Life #25 : CacINg.caCiNg.

17.3.11
Assalamualaikum..

tajuk entry di atas tdk ada kena mengena ngan mana spesies cacing di muka bumi ini.. termasuk cacing kerawit di dalam perut korang or nama scientific nyew tapeworm...
maksud cacing di atas ialah bahasa pelat utk ayat TOUCHING.. aku dapat ayat nie pown dari kawan aku.. aku ingat dy dh x btol tbe2 ckp psl cacing nie.. hahaha.. and aku x taw mana belajar ayat tue.. nie la dak2 zaman sekarang.. suka merosakkan bahasa.. (aku sekali la tue.. hehehe..)

sebab musabab aku touching2 x sedar diri malam nie sbb aku dh xley ada kat PALAM (Puncak Alam) nie dah.. sebab aku dah abis asasi.. (padahal beria jew nak balik kg sbb omsick.. alih2 wat emo sbb takut miss palam.. =P) pasnie,ntah bila la aku nak jumpa tangga panjang mcm kat palam nie.. (padahal keje dok nek bas jew..) nnt bila dok kat rumah,mesti boring coz xde mende nak wat.. kalo dulu,keje dok focus study.. (tu pown aku malas nak g class.. beria jew kata focus study.. hampeh..hehehe..) pastu,ntah sape la yang nak dengar aku dok merapu pas nie.. mesti aku sunyi.. (ntah2 kawan2 aku dh naek meluat dgr aku dok merapu.. hihi..)

tp mmg aku akan rindukan sume nie.. mmg la bila dok kat sini terasa yang teramat azab (mcm dh pernah azab neraka.. nie baru azab duniawi..),tapi pastu bila dok sorg2,mesti nak back to the past.. huhu.. and bila fikir future,takut la kalo life is not good as now.. yela.. aku nie bukan peramal masa depan.. kan2?

dahla.. nanti aku nangis kat sini,len lak yang jadi (eeii.. x malu.. bsr2 pown nk nangis?? hehehe..) kan kena import orang suh pujuk aku.. hehehehehe.. tue all palam's foundation students especially engineering students.. i'd left message in my fb's note.. check it out..

click here to view it...


bye palam.. and my blogs.. maybe i wouldm't update u for a long time...

Wassalam..

You Might Also Like

0 comments

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.