Atasi Masalah Jerawat dengan ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum

31.3.16
Atasi Masalah Jerawat dengan ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum | Sejak bekerja ni, muka zizie dah makin senang dihinggap jerawat. Dahlah muka ni memang takdelah licin dan mulus sangat. Masa balik ke kampung haritu pun, mak tegur kenapa makin teruk muka zizie. Sedih weh bila mak pun dah tegur. Biasalah, job scope zizie ada kaitan dengan chemical. Lagi seronok jerawat ni naik bila kena asap solder.

Dah macam-macam cara zizie gunakan. Siap guna petua letak serbuk kayu manis kat muka lagi. Sakit muka satu hal dan kesannya terlalu lambat. Lepas tu, zizie tertarik pulak nak cuba EPHYRA SKIN NANO ADVANCED REPAIR SERUM.




Of course la zizie tertarik kepada points mengecutkan jerawat dan menghilangkan parut jerawat & jeragat. Bila dapat serum ni kat tangan, rasa teruja gila la nak mencuba.




Yang bestnya, tekstur ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum ni tidak melekit. Just titiskan 3 titik atas tangan dan ratakan kat muka dan leher. After 9 hari, zizie rasa kulit zizie makin anjal dan tegang. Muka pun dah kurang berminyak. Dan yang paling zizie suka, jerawat baru nak tumbuh pun kecut. Dan dan dan, parut jerawat zizie dah pudar! Paling best bila ada orang puji muka zizie makin berseri-seri. Hihi. Malu ittew.




Kalau dulu ambil gambar dari jauh pun, still nampak jerawat pasir tu, sekarang zoom dekat-dekat pun iolls dah tak kisah. Hehehe. Kalau korang nak tahu, zizie berani mencuba Skin Nano ni sebab ianya sesuai untuk semua kulit sebab kulit zizie ni quite sensitive. Ianya BEBAS dari sebarang bahan kimia, merkuri dan hydroquinone. Serum ini sangat senang meresap sehingga ke lapisan paling dalam kulit dan tidak berminyak. Gabungan formulasi bahan antioksida iaitu Arbutin Semulajadi, Gluthathione, Vitamin C dan E mampu mencerah dan menaikkan seri wajah.





EPHYRA SKIN NANO ADVANCED REPAIR SERUM (15ml)

Harga:
RM 88  (Sem.Malaysia)
RM 92 (Sabah/Sarawak)

Harga Promosi :
RM 68 (Sem. Malaysia)
RM 72 (Sabah/Sarawak)

Sesuai untuk semua jenis kulit. 

Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum boleh dibeli secara online melalui www.oceanlife2u.com atau Whatsapp ke HOTLINE :  019 - 7373770 / 019 -3800779

Juga boleh didapati di semua rangkaian pengedar sah Ephyra termasuk Brunei dan Singapura dan terdapat juga dia farmasi terpilih serta kedai/took jamu.

Untuk keterangan lebih lanjut, korang boleh klik link dibawah :)

Instagram : @ephyra2u

You Might Also Like

6 comments

  1. salam wah menarik , yana suka guna skin bar .. hehhe

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum zizie,

    Wah semakin flawless & glowing kulit muka zizie.. Cantik.. :-)

    ReplyDelete
  3. hye . tq follow blog saya . cantiknya blog zizie . salam kenal ye .

    ReplyDelete
  4. amboiii berseri2 depa no :)

    ReplyDelete
  5. Makin famous la product ni. Serious ! ☺ Makin berseri Zizie. ♥

    ReplyDelete
  6. Syima pun dah try, berkesan tau

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.