Follower Ke - 2700

24.8.15
Follower Ke - 2700 | Assalamualaikum and hi semua! Hopefully semua sihat-sihat sahaja. Alhamdulillah, blog ni tak ada nak terabai sangat even though zizie dah serupa ketandusan idea nak update blog. Huhu. Dan harini, follower zizie meningkat hingga ke - 2700.. Yeay!

Jom follow follower zizie yang bertuah ni di http://starlavenderluna.blogspot.com/... Terima kasih sis Shikin Razali sebab sudi follow :) Kepada followers zizie yang lain, terima kasih juga sebab sudi follow zizie ye :D Selamat berblogging dengan berhemah.. Hee.

Keep it up, bloggers!

You Might Also Like

36 comments

  1. wah besttt la. makin meningkat follower sis ^_^

    ReplyDelete
  2. Saya pun nak ucap trima kasih pd sis zizie kerana pilih saya utk jadi follower ke 2700.. :) salam ukhuwah semua... jemputlah ke blog saya di http://starlavenderluna.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Perghhhhh tahniahhhhh zizie.. Kipidappp

    ReplyDelete
  4. wahhh.. 2700???ramainya...tahniahhh slm perkenalan..bw dr www.housewifearts.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum,
    Saya jual iphone,samsung,oppo dan powerbank.
    jemput singgah blog saya http://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/

    ig saya @nurnasuha96_

    whatsapp : +60196117811

    ReplyDelete
  6. Sama sama...eh..eh..*terperasan pulak..alhamdulillah..pastinya ada sesuatu yang nenari hati hati ukhwah..dengan izinNya tiada yang mustahil..teruskan berentry ye..

    ReplyDelete
  7. makin popular youuu hahaha :P omeedeto

    ReplyDelete
  8. tahniah..sy slh seorg darinya..hehe

    ReplyDelete
  9. Uish. Izz dah jauh ketinggalan. Hahaha.

    ReplyDelete
  10. Salam singgah sini dik...wahhh...ramainya followers adik...tahniah yer...

    ReplyDelete
  11. Ramainya follwers. Cuba bagi tips sikit macam mana nak pikat hati follower smua tu...Hehehe

    ReplyDelete
  12. huiyooo, ramainya follower dia..
    tahniah lah ye..xD

    ReplyDelete
  13. Assalamualaikum zizie! I follow u~ Hehe.

    Jemput singgah ke blog saya, VitaminSuci. Saya dah add link blog awak di bloglist saya. Terima kasih.

    ReplyDelete
  14. Tahniah Zizie, makin ramai followers ^-^

    ReplyDelete
  15. tahniah zizie! doakan sis pulak ye nak dpt follower ribu2

    ReplyDelete
  16. Balik kampu kat mana..cer citer apa yg ada kat kampung tu.hehehe..

    blog kta rasanya maintain ja..xbertambah dah. Dah lama tak blogwalking segala

    ReplyDelete
  17. Ramai nya follower..nk.sket hehehe

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.