Majlis Penyampaian Hadiah Peraduan Bonanza OK! 2015 & Sidang Media | Event Review

26.6.15
Pada 13 Jun 2015 yang lalu, Orang Kampung Corporation telah mengadakan Majlis Penyampaian Hadiah Peraduan Bonanza OK! 2015 di Hotel Seri Malaysia, Ayer Keroh, Melaka.


Majlis Penyampaian Hadiah Peraduan Bonanza OK! 2015 & Sidang Media
Peraduan Bonanza OK! ini berlangsung sejak 15 Mac 2015 dan akan berakhir pada 15 Julai 2015. So, peraduan ini masih berlangsung. Kalau korang nak cuba Peraduan Bonanza OK! 2015, boleh dapatkan borang di keratan akhbar, pasaraya atau kedai-kedai yang menjual produk OK! ,  https://www.facebook.com/OrangKampungPage/ atau di http://www.orangkampung.com/

Untuk pengetahuan korang, para pemenang bulanan kali ini, membawa pulang 2x Loket Emas, 2x Smartphone Oppo, 2x Samsung LED 32" dan 2x Motorsikal Modenas Kriss MR1.


Hadiah Peraduan Bonanza OK! 2015


Para pemenang Peraduan Bonanza OK! 2015

Haaa.. jeles tak tengok dorang dapat hadiah yang gila best? Kalau jeles, satu aje caranya, sertai peraduan bonanza OK! hadiah utamanya lagi gempak dari ini!




Kebanyakkan para pemenangnya merupakan pengguna setia produk Orang Kampung. Antaranya 3G Emulsion, Jus & Kapsul Kacip Fatimah, Jelly Gamat, Long Jack, Green Tea Latte, Tongkat Ali, Teh Herba dan sebagainya.





Produk-produk Orang Kampung berasaskan Tongkat Ali, Kacip Fatimah & Herba. Sesuai untuk semua lapisan umur. Produk 3G sesuai untuk kanak-kanak. Manakala gadis-gadis yang menjaga kecantikkan Chantek Series & Kacip Fatimah adalah produk pilihan. Untuk abam-abam yang menjaga kesihatan & kekuatan badan, semestinya produk Tongkat Ali & Long Jack. Long Jack pun boleh diminum oleh kaum wanita kerana ianya minuman energizer.


Produk minuman Orang Kampung


Produk kesihatan Orang Kampung


Minuman Herba Chantek. Sedap diminum sejuk.


Set kecantikan Chantek Series
Produk Orang Kampung, bukan sahaja dijual di Malaysia, tapi dah menembusi pasaran dunia antaranya China, Singapura, Indonesia, Brunei dan beberapa negara di Eropah. Tak dapat bayangkan orang Eropah consume kacip fatimah dengan tongkat ali. Hehehe.

Proud with Malaysian products yang dah sampai ke tahap global! #kipidap


posted from Bloggeroid

You Might Also Like

16 comments

  1. bertuahnya sapa dapat hadiah tu semua

    ReplyDelete
  2. Ingatkan Zizie yang menang. heheh :D

    ReplyDelete
  3. Zumal suka longjack Orang Kampung, sedap...

    ReplyDelete
  4. producknya apa je?
    tak nampak la tulis tu kecik

    ReplyDelete
  5. Menyokong dan berpeluang memenangi hadiah..wow..yang baik kita warwarkan dan sokong moga terus success dalam memasarkan ptoduk..orang kampung..ok!

    ReplyDelete
  6. wah banyak nya hadiah yang di tawarkan... besttt

    ReplyDelete
  7. best btol kalau menang huhuhu

    ReplyDelete
  8. ANDA DITAG
    http://strawberrysgurls.blogspot.com/2015/07/raya-giveaway-by-rafydahouse.html

    ReplyDelete
  9. pcl memang suka produk OK terutama Long Jack...kalau drive long distance memang minuman tenaga terbaik !

    ReplyDelete
  10. nasib bukan peminat motor kalau tak mesti jeles tgk org lain dapat motor freee.

    ReplyDelete
  11. woaaahhh.. rezeki dorang ek..untung...... kita nak try la minum Chantek tu nanti.... hehehhe.. mcm sedap je, delima...

    ReplyDelete
  12. Terbaikk.. Hadiah pun lumayann
    Kalaulah dpt menang tuhh hehe

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.