Let Bygone Be Bygone

13.1.15
Assalamualaikum wbt
Heyyo GG!

Dan selamat tahun baru. Hehe. Inilah post pertama kat blog ni untuk tahun 2015. Alhamdulillah, semalam zizie dah habis exam. Harini dah selamat sampai kat Terengganu. :D Yeay! The end of 7th semester.



Tahun 2014 merupakan tahun paling mencabar. Ceh. Tahun apa yang tak mencabar pun, tak tahu la. Hehehe. Dengan final year project 1 (fyp) dan problem based learning (pbl) yang tiap-tiap minggu nak kena kejar due date, sangat memenatkan. Sampaikan masa tidur pun, otak ni boleh fikir nak kena siapkan kerja. True story.

Plus, cabaran hubungan sesama manusia yang bersikap sementara. Whatever la. Bukannya tak ada orang sayang kita lagi. Masa nilah, kita boleh nampak siapa kawan dan siapa lawan. Bersyukur sangat dikurniakan kawan-kawan yang supportive macam ain, kak lia dan azie. Kepada manusia tu, jangan nak bermulut lancang yang saya ni tiada sesiapa di dunia ni.







Thank you sisters :)

Semua tu menjadi pengajaran untuk zizie. Hopefully my last semester will be better. Tengoklah muka yang happy gila sebab dah habis exam.







InsyaAllah, zizie akan slowly blogwalking. Rindu dekat sahabat-sahabat blogger. Mesti zizie dah banyak ketinggalan perihal korang kan. Doalah semoga data internet ni cukup. Hehehe.
posted from Bloggeroid

You Might Also Like

12 comments

  1. wahh, dah habis exam. syokk ahh cuti pasni. heheh :D

    ReplyDelete
  2. Meriahnye org lpas exam...
    Jalan2 kar sini..

    ReplyDelete
  3. Wah, gumbiranya dorang lepas habis exam... Boleh merehatkan minda la yer ^-^

    ReplyDelete
  4. yeay!!!dah habis exam..boleh berjimba2 dah..hehehe

    ReplyDelete
  5. yeay!!!dah habis exam..boleh berjimba2 dah..hehehe

    ReplyDelete
  6. Salam. Hee sungguh meriah suasana.

    ReplyDelete
  7. Hana pun dah mula cuti sem :) selamat bercuti kak Zizie :)

    ReplyDelete
  8. dah habis exam, boleh blogwalking sampai lebam. welcome back kak zizie!

    Klik inti 4x & mercy 4x :)

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah dah selesai exam ye, erm baru kak ana jumpa blog zizie, selalu kita bersua di IG sahaja, done following you zizie #2554...let's blogging :)

    ReplyDelete
  10. ambooi masing2.. hahaha.. dah habis exam dah..! kirim salam kat famili.. hoho.. sila isi masa lapang dgn benda berfaedah. :P

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.