Assalamualaikum wbt
Heyyo GG!
Dan selamat tahun baru. Hehe. Inilah post pertama kat blog ni untuk tahun 2015. Alhamdulillah, semalam zizie dah habis exam. Harini dah selamat sampai kat Terengganu. :D Yeay! The end of 7th semester.

Tahun 2014 merupakan tahun paling mencabar. Ceh. Tahun apa yang tak mencabar pun, tak tahu la. Hehehe. Dengan final year project 1 (fyp) dan problem based learning (pbl) yang tiap-tiap minggu nak kena kejar due date, sangat memenatkan. Sampaikan masa tidur pun, otak ni boleh fikir nak kena siapkan kerja. True story.
Plus, cabaran hubungan sesama manusia yang bersikap sementara. Whatever la. Bukannya tak ada orang sayang kita lagi. Masa nilah, kita boleh nampak siapa kawan dan siapa lawan. Bersyukur sangat dikurniakan kawan-kawan yang supportive macam ain, kak lia dan azie. Kepada manusia tu, jangan nak bermulut lancang yang saya ni tiada sesiapa di dunia ni.



Thank you sisters :)
Semua tu menjadi pengajaran untuk zizie. Hopefully my last semester will be better. Tengoklah muka yang happy gila sebab dah habis exam.



InsyaAllah, zizie akan slowly blogwalking. Rindu dekat sahabat-sahabat blogger. Mesti zizie dah banyak ketinggalan perihal korang kan. Doalah semoga data internet ni cukup. Hehehe.
Heyyo GG!
Dan selamat tahun baru. Hehe. Inilah post pertama kat blog ni untuk tahun 2015. Alhamdulillah, semalam zizie dah habis exam. Harini dah selamat sampai kat Terengganu. :D Yeay! The end of 7th semester.

Tahun 2014 merupakan tahun paling mencabar. Ceh. Tahun apa yang tak mencabar pun, tak tahu la. Hehehe. Dengan final year project 1 (fyp) dan problem based learning (pbl) yang tiap-tiap minggu nak kena kejar due date, sangat memenatkan. Sampaikan masa tidur pun, otak ni boleh fikir nak kena siapkan kerja. True story.
Plus, cabaran hubungan sesama manusia yang bersikap sementara. Whatever la. Bukannya tak ada orang sayang kita lagi. Masa nilah, kita boleh nampak siapa kawan dan siapa lawan. Bersyukur sangat dikurniakan kawan-kawan yang supportive macam ain, kak lia dan azie. Kepada manusia tu, jangan nak bermulut lancang yang saya ni tiada sesiapa di dunia ni.



Thank you sisters :)
Semua tu menjadi pengajaran untuk zizie. Hopefully my last semester will be better. Tengoklah muka yang happy gila sebab dah habis exam.



InsyaAllah, zizie akan slowly blogwalking. Rindu dekat sahabat-sahabat blogger. Mesti zizie dah banyak ketinggalan perihal korang kan. Doalah semoga data internet ni cukup. Hehehe.
posted from Bloggeroid





