Marhaban Ya Ramadhan untuk Ice Princess

17.7.13

Assalamualaikum w.b.t

Heyyo GG!
nampak tak ada satu pembaharuan di blog aku?
yes! header aku dah bertukar..


cantikkan? sejuk je mata aku memandang..

aku tak plan pun nak tukar header..
segala-galanya berlaku, tatkala aku memuji satu header di sebuah blog ini..
lalu, tuan punya blog yang baik hati dan cantik, terus tanya aku nak ke header macam dia....?
chongmal? seriously? hontoni? - terus aku kata ya!

akhirnya, beliau meng-email-kan header baru ramadhan aku ni..
beliau yang berjasa, berbudi dan berbakti kepada aku, ialah LANA..
siapa tak kenal, boleh tengok smallville. dalam cerita tu ada lana.. hehe..

ya, begitulah ceritanya..
terima kasih, kamsahamnida, arigatou gozai masu, danke, xie xie, thank you kepada kau lana..
aku bertuah kerana mengenali blogger macam kau..

nah! aku cium sikit.. hehe..

lana ni terima tempahan edit blog..
berbakat betul budak sorang ni. design cantik woo!
so, korang nak edit blog? nak blog orang kelihatan vogue? pm la si lana di http://lianapm.blogspot.com/

You Might Also Like

6 comments

  1. free ke header ni?? he3 nk jugaklh :D mmg dh agak da, msti lana bt header ni..cntik dn kemas..mmg masuk dgn wrna blog =)

    ReplyDelete
  2. hihi, cun header tu zizie, mama dah dapat agak mesti Lana yang buat, betul rupanya...

    ReplyDelete
  3. Salam.

    Tima kasih zizie, bertabah ko buat entry.. Harap2 ko suka ya :)
    Blogging elok2 na,keh3.

    ReplyDelete
  4. cantiknya..pandai lana buat...agak-agak boleh dapat jugak tak...

    ReplyDelete
  5. cantik3..sesuai untuk ramdhankn..pandaii...=)

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.