Apa Yang Ada Dalam Kepala Otak Aku.

12.10.12

semalam tak tahu kenapa hilang mood..
mungkin kerana penat..(?) atau mungkin......
kerana ikutkan mood, aku deactivatekan facebook..
just for one night... kihkihkih..

hari ini bangun pagi dengan semangat yang luntur..
bangun dah awal, tapi tak ada semangat langsung nak bangun..
sempat la jugak plan benda apa yang aku nak buat hari ni tapi satu benda yang menjadi buat sementara waktu ni iaitu mengemas rumah..
tiba-tiba si kobeng datang masuk bilik tapi aku nak puji la sebab dia ketuk pintu dulu sebelum masuk.. haha..
sempat lagi aku membincangkan masalah negaraku dekat si kobeng ni.. hahaha..
bila aku malas nak turun ke bawah, time macam ni la kobeng rajin nak ajak aku turun..
berat hati nak pergi, berat lagi kaki ni nak melangkah.. haru!

kemas rumah, rebus megi, mandi, turun bawah..
aku skip jela cerita ngan mak guard tu.. 
boring je kalo ada yang membaca.. haha!

tiba-tiba cik yang berbunyi "HAI~~~"
go through the message, "sayang ..."
perlahan-lahan bibirku mengukir senyum..
marah hilang tapi nak jugak cari gaduh.. hehe..
gaduh-gaduh manja dah la.. kan?

sekarang, aku tengah memerhati buku-buku di belakang greeny..
"bila aku nak menelaah ni?"
dah 6.25 p.m.. orang kata, tak elok study petang-petang..
aku pandang ke belakang memandang pintu bilik kobeng..
tertutup rapat! rasa macam nak masuk..

plan dalam kepala otak..
"kacau kobeng, kalau sempat, tidur dlm setengah jam ++, study numerical method."
okay, set!
dan aku dah boleh post entry ni..
hehehe..

nota zizie : aku ketandusan idea!

You Might Also Like

1 comments

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.