Life #17 : bila DiRi diLAndA mUsiBah~

24.1.11


Assalamualaikum..

Huhu.. entry kali nie pasal diri aku yang dilanda musibah.. teruk sangat ke?? bagi diri aku,agak teruk la.. mana xnyew.. dh lama x demam mcm nie.. once aku dh demam,xyah kata la.. hanya katil tempat ku bersemadi.. TT TT

pagi semalam aku bangun,kepala aku dh berat semcm.. ahh.. sudah~ dy dh dtg.. demam la.. apa lagi.. aku sebenarnyew dh dpt agk dh.. sbb b4 tue aku dok batuk2 jew.. n jangkaan ku mmg tepat.. rasa nyesal lak x makan panadol awal2.. =(

rasa mcm dh nk nazak jew.. huhu.. mana x nyew.. kepala nie rasa mcm ad batu jew.. mmg dh lama sgt x demam.. dh terketar2 bdn nie.. so,aku tutup kipas n lampu.. kesian lak kat roommate aku.. tapi,sila faham keadaan saya.. mmg dh klhkan tenggiling aku kat atas katil tue.. nak gerak g toilet pown dh x mampu.. tp kena gagahkan gak la diri..

masa nila aku tetiba teringat kat abah.. kalo aku demam,abah selalu basahkan kepala aku supaya panas tue keluar.. huhuhuhu.. aaaabbbaaahhhh~ (baru nak cari abah..)

pagi td aku bangun pown,kpla aku x abis2 lagi dok mnyeksa aku.. aduh.. sakit kepala aku.. kol 10.45 pg camtu,fahima tmn aku g klinik.. uhmm.. dpt la mc satu hari.. doc.. bg la 2 ari.. kalo ikutkn nk ckp cmtu.. hehehe..

balik bilik aku x makn pown ubat klinik tue.. aku mkn actifast yg kawan aku bagi.. n aku tertido.. kol 1 lebih,housemate aku bg roti kat aku.. mmg xde selera nak mkn.. skang demam aku dh kebah tp stay panas skit.. cuma fenin2 lalat skit la~ mkn nasi pown x smpi separuh rasa nak muntah balik.. haih.. mmg demam musuh utama aku la..

harap2 sok demam aku nie dah fully recover.. kalo x,mcm mna aku nak focus.. dhla math sok.. tolong la... ok... huhu..

Wassalam..

You Might Also Like

0 comments

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.