Life #14 : aku+LIF!!!!!!!!

10.1.11
Assalamualaikum...

apa cer kali ni?? hoho.. walaupun satu palam sudah mengetahui pasal citer nie.. aku tetap nak citer.. ni kisah diriku.. hoho..

nak taw x.. (gaya budak2..=P) mcm ni.. semalam aku turun la g bilik fahima nak amik prosperity ku yg nak kata lazat tue,xde la lazat sgt.. bley la nk sumbat dlm perut... sembang2 skit ngn dy and then aku nak balik bilik la.. n macam bese,perkhidmatan lif selalu digunakan..

dalam lif tue ada sorg lagi yg ku xkan identitinya.. hoho.. aku nak naik floor 6 n dy floor 4.. bila sampai floor 4,pintu lif tue xnk bukak.. "Ah! sudah..",kata hatiku.. =P tp seyes r.. mmg takut r.. tetiba.. lif tu naik gi floor aku.. x bukak2 jugak pintu lif tue.. sabar3.. tup3,dy trun ground floor.. uhh.. tidak!!!! aku tidak bertudung dikala itu.. aku pown ap lg,amik h/p n kol fahima n roommate aku.. n mcm bese.. dgn perasaan ke-hampeh-an,dorang gelak kat aku.. OOOOO.. xpew.. nnt kene kat lobang idong korang,baru taw nnt.. TT.TT

diriku yang masih lagi tersenyum lebar.. hoho..
aku pown hanya mampu menunggu sambil makan twister fries sementara kwn2 aku g pggl p.guard.. aku ngn awek sorg lg tue melepak jela dalm lif tue.. sambil2 aku menggigit fries.. ttba aku trfikir.. lif nie patut ad dua mende..
  1. toilet (aku dh nak terkucil tunggu lama2!!!!)
  2. sudut bacaan (boring tahap gaban.. =.=")
dah la kanak-kanak yang nakal perangainya dok gelak kitorang yg stuck dlm lif.. sabare jela..
ngah ilek2 tue.. ttba.. kpaaKKK!!! terkejut aku.. rupa2nya p.guard tolak pintu skit ngn besi.. TIDAK!!! aku tidak bertudung!!! nasib baik sempat menyorok kat belakang awek sorang lagi tue... huhu..

fahima.. mekasih daun keladi coz bawak tudung untuk aku.. sob3~ terharu...
kitorang kene tunggu agak lama.. mengikut jangkaan aku hampir setengah jam.. yg lagi best,technician nyew kat shah alam.. humm... perfect la..

sambil2 tue.. aku sempat posing lagi.. hehe..

tapi yang aku cuak,tetiba lampu lif tue lip-lap-lip-lap (berlaku after kiki menjerit2 ngusik kitorg.. =D).. adoyai~ mcm citer hantu yang aku slalu tgk kat dalam tv.. hoho.. takut.. dh la system lif tue dh smcm.. takut.. tp aku masih berlagak macho.. hehehe.. bese la.. klimaks..

n peleraian dari citer ini.. p.guard tue menunjukkan kegagahannya dgn m'buka pintu lif tersebut dgn tgn dy jew.. waa.. caya la p.guard.. hoho...

gila la.. first time jd kat aku.. huhu TT.TT malam tue,aku nak turun bilik fahima nak wat proposal pown,aku pk lbih dri 5x nak trun guna lif ke tangga.. Malaysia boleh! aku pown boleh! hoho.. after tue,aku blom lg stuck utk kli kedua.. chaiyok la.. tp bilakah kali ke2 akan menjelma???? jangan biarkan diri anda diselubungi misteri.. hoho...

Wassalam~

You Might Also Like

0 comments

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.