Life #12 : am I growing up??

7.7.10
waahh.. macam2 jadi arini.. humm.. bila xde homework,boring lak..  bila ada homework tangguh smpi menggunung kertas dlm bilik.. hehe... ala.. bkn selalu.. hahaha... wat masa yg terluang ni,aku ngh baca satu cerita yg aku kategorikan sbg buku yg best dlm list ak.. hehe...


tetiba rasa rindu kat aqif.. hihi.. pekabo la budak kureng asam tu.. nnt bila dh jumpa dpn mata,aku gomol dy puas2.. hehe.. pastu,lama2... keje aku asyik gaduh je ngn dy.. yg aku ni pon satu.. perangai pon mcm budak kecil.. hehe.. 


humm~rasa teringin nak jadi dak kecik balik.. xyah pk ap2... yeke?? yela kot.. coz time kecik2 dulu,xyah pk future.. hihihi.. main main main... tu jela yg ak pk bila mata tercelik pg2 buta.. hahaha.. tapi sekarang dah dewasa.. ceyt!! fizikal jela.. mental kalahkan bdk.. wakaka!!
yela~mana best dok serius memanjang silap2 ari bulan,dlm tnjung rambutan la aku jwbnya... tp ad masa kena la serius.. kalo x,keje amende pon x jd.. huhu.. whatever la...hihi..


tp kalo pk pasal future,ngee~ngeri kot.. kena berdiri di atas kaki sendiri.. sekarang mmg la ngh berdikari.. tp bkn fully berdikari.. stay kena mak bapak yg support idop ak.. kalo x,mampus la aku... mkn pasir je la tiap2 ari.. 


apa2pon.. aku stay xley labelkan diri aku sebagai matured girl.. coz aku blom 18 lg.. hehe.. xley tgk citer 18sx,xley ngundi lg,xley kahwin tnpa kebenaran mak bapak... pendek kata,underage lagi la.. haha.. prasan mak datok kan aku ni.. hihi.. sebelum berlaku pencemaran alam...........
adios~

You Might Also Like

0 comments

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.