Life #11 : kuda kepang kejar kuda laut

6.7.10
kuda kepang?? kuda laut?? mcm mana binatang dua alam ni boleh main aci-ligan?? haha.. actually ianya hanyalah label semata2 kpd insan yg dilindungi identitinya.. hihihi.. 

actually kuda kepang suka sangat kat kuda laut yg dianggap misteri kerana susah sungguh nak dengar sore beliau.. sampai sekarang kitorang x pernah dgr suara dy.. isk3.. trachea plastik kot.. wakaka... tp kalo dy senyum,mcm buruk pulak.. haha.. kalo serius nmpk good looking la...


ok berbalik kepada aci-ligan.. 
ptg td after klas,aku naik la tangga ngn si kuda kepang n sorang lagi makhluk Allah ni... kuda kepang ni ap lg.. mengepang la dy... coz nmpk kuda laut.. n tetiba idea kotor ak pon zaappp!!! muncul di cerebrum ak... hihi...

"kuda kepang!! aku cabar kau jalan belakang kuda laut sepanjang naik tangga" waa... main cabar2 lagi ni.. hehe.. apa lagi.. kuda kepang yang berkaki pon,jalan laju la kejar kuda laut.. fuhh.. dasyat gak kuda kepang ni..
kuda kepang yg dpt kejar kuda laut dh pndg aku ngn makhluk Allah ngn sengihan yg mengalahkan kerang busuk berselut.. tapi cabaran aku dikira x bersahut la.. coz kuda kepang x berjalan belakang kuda laut SEPANJANG naik tangga.. oyoyo!!

adakah kuda kepang x paham ngn bahasa melayu kelas 2 yang aku tuturkan atau kuda kepang memang dh naik eksyen nak menunjukkan dy lagi laju dari kuda laut???
poning kepala aku fikirkan... apa-apa,what-what pon.. kuda kepang mmg dh kalah ngn cabaran sesimple wat mee sedap tersebut...

kuda laut?? ehmm.. x taw la apa cher dy.. malas lyn.. aku x nak hidup aku diselubungi MYSTERY~

adios~ 

You Might Also Like

0 comments

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.