Flashback #3 : pLus+cAmPUr+taMbAH+aDd

18.6.10
actually,aku x taw nk tulis ap.. yela.. dh lama x update.. n byk sgt perkara berlaku dlm masa sminggu ni..
apa ek,yg berlaku.. ehmm... haa~ kawan aku anis budak ngokngek tu,dh keluar dri uitm.. dy dh dpt maktab kota bharu.. huhu.. T.T anis~walaupun kau memang ngokngek thp cipan.. atau bahasa standard kau,tahap BABOON!! tapi,sampai hati kau kata aku sesat.. ada kisah di sebalik meggi..
this week,aku dapat assignment,presentation,lab report&homework.. adushh!!! semua lengkap.. ada sesape lagi nak tmbh?? kalau ada sesape nak menolong,dipersilakan.. hehehe...
yang aku teruja teramat arini,aku mimpi lee jong hyun cn blue date ngn aku.. hehehe.. marah gak wana kat aku.. wana~hang dong hae cukup la.. hehe.. dahla time tu aku baru pas sembahyang subuh.. maknanya.. time aku mimpikan jong hyun,dalam keadaan berwudhuk laa.. hehehe.. alangkah bahagianya kalau tu betol-betol terjadi.. hehehe... jong hyun~~~
malam ni sorang lagi kawan aku kuar.. alia.. huhu.. makin sikit la kawan aku.. hmmm.. biar la.. dah rezeki dorang kat tempat lain.. aku doakan kau berjaya..
hmmm.. x taw lagi apa nak tulis.. byk perkara yang berlaku.. tapi aku bsuka coz aku mengalami moment2 yang best teramat.. okayla..
adios~

You Might Also Like

0 comments

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.