Mumble #4 : english please!!!

20.6.10
alamak.. jantung aku dah dup dap dup dap... huhu.. esok kena wat presentatioan dmpn berapa ratus org tu.. aduhai.. anak sapa la tu byk sgt.. =D dahla kami bertiga je present.. plus,aku org yg last akan present.. harap2 la pn fakardellawani ikut turutan huruf... silap la kalo dy kata,"saya nak group F la,sempena nama saya." DUSH!!!! aku lari keluar dewan kuliah nanti.. hihihi..=p
dahla slide aku panjang ayatnya.. cmna aku nak elaborate?? aku ckp ikut slide saja kan,kena hentam pn fakar.. huhuhuhu... T.T macam mana?bagaimana?how? huaa!!!! tolong la aku.. somebody!!!! aku harap group2 depan cakap lama2.. cukup satu jam.. selamat la aku utk minngu ini sahaja la.. huhuhuhu...
dalam keadaan yg meratapi diri sendiri yang ditimpa musibah,maybe...adios~

You Might Also Like

0 comments

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.