Segmen! Giveaway! Contest!

9.5.13
waah.. kemain menyeru gitu..
okay okay orait, hari ni aku nak demand satu benda..

actually, aku nak teringin sangat nak join benda-benda seperti yang tertera di tajuk..
tapi, aku tengok semuanya tak sesuai dengan jiwa aku.. ekeke..

aku mencari yang memerlukan entri bercerita..
taknak la setakat klik sana sini, wat entri, letak banner je..
takmo! takmo! takmo!

demand kan? kan? kan?
tapi, ada wa kisah sama lu der.. hahaha..

so, kalau korang ada jumpa benda-benda yang aku nak tu, apa lagi!
jemput-jemput la aku..
warning ek.. siapa bagi aku link jenis contest yang aku tak suka macam aku mention tadi, aku kutuk dalam hati! hehehe *keluar tanduk*

nota zizie : i'm the boss!


You Might Also Like

7 comments

  1. perh kucing sape tu...santai je.. haha..
    Hurm sama la kita lum jumpa lagi segmen yang menarik.. kakakah..bukan sombong tapi segmen blogger buat ni cam biasa je copy-n-paste. Buatla segmen menarik dan unik. Conform aq join sekaki.. hahaha... ops...tlg jgn kutuk dlm hati sebab Am dan pasang mikrofon kat situ..hehe

    ReplyDelete
  2. ada..segmen kat blog Deno..simple ja syart2..hehe..cuma buat banner ja

    http://dayangdeno.blogspot.com/2013/04/segmen-lupus-awareness-month.html

    ReplyDelete
  3. sekarang Hana malas nak join sbb banyak sangat syaratnya.. hehe.. kalo syarat simple, insya-Allah Hana join :)

    ReplyDelete
  4. tomei cat tu...lepaking betul tu...
    contest skrg nie mmg mcm2..sabo jelah

    ReplyDelete
  5. Salam.

    Jrg jumpa yg jenis tak klik2 bagai tu zizie,hehehe

    ReplyDelete
  6. a'ah .. sama lah cam kita.. i wanna join something yang bleh kta brcerita lam blog .. =) ~ hehe .. bru best .. (y)

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.