11 Things About Me - Wieda

31.5.13
iyarghh.. kali ketujuh!!!
daripada adik wieda

pendapat tentang Belog Budak Jahat .
ringan. kemas. dan comel

apa hajat yang korang tak pernah tercapai dan nak dicapai ?
nak naik ferris wheel dengan buah hati.. lama gila ah simpan angan-angan ni.. hehehe..

pernah kecewa tak dalam percintaan ?
pernah.. dengan orang yang sama... si Mr. Wonderwall.. alih-alih, dia je..

ingat lagi tak cikgu-cikgu korang ? sebab ?
ingat la.. sebab aku jenis orang kenang jasa kot.. haha..

blogger pilihan dan sebab ? 
This blogger. sebab, aku suka komik beliau.. haha

perkara yang paling kejam pernah buat.
aku orang baik. tak pernah buat benda kejam. hehe.

pernah mimpi atau jumpa hantu Kak Limah , bila ?
hantu Kak Limah? hahaha... memang tak pernah!

maksud nama korang
Cahaya Kegembiraan dan Kekuatan.

apa yang specialnya diri korang nie ?
saya cepat mesra dengan orang yang pandai beramah mesra! ;)

nak berhoney-moon kat mana yer ?
mr. wonderwall ajak gi Europe!

nota zizie : exhibition sudah berakhir! dan akhirnya, aku demam...

You Might Also Like

2 comments

  1. Demam lagi ke Kak Zizie ? Hehe :p

    ReplyDelete
  2. thank kak Zizie :) wahh , Europe .syok tuhh . lagi sweet Mr.Wonderwall tuh xD semoga angan-angan tuh tercapai , sis :D

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.