11 Things About Me - Aisyah Hazirah

23.5.13
yeay!!
lompat bintang sebab dah kali ke-5 aku kena tag!!
tepuk la tangan sikit!
kali ni, aku di-tag oleh adik Aisyah Hazirah

udah ler..
daripada aku membuang masa, lebih baik aku jawab je soalannya..

1. Describe yourself . Tidak lebih dari 10 perkataan :p
saya seorang yang annoying! (4 p.p)

2. Pink or purple ? Why ?
purple! sebab aku tak suka pink.. hahaha!

3. Resepi paling epic + meletops yang korang pernah masak ?
mentang-mentang la aku ni tak rajin duduk kat dapur... =.='''
resipi yang paling epic+ meletops : makaroni cheese bakar!

hasil tangan aku dan ex-roommate aku masa tahun 1 :)

4. Benda yang paling gayat + menjakunkan yang pernah korang tengok ?
si awek tengah selak-selak cari kutu atas kepala pakwe dia.. dah macam beruk jantan dengan beruk betina aku nengok.. hahaha!

5. Habit atau perangai yang jadi trademark diri korang ?
merajuk dan kuat cemburu! hahaha!!! - benda ni jela yang terlintas kat dalam kepala hotak aku..

6. Ramalan apa yang akan jadi kat diri korang 5 tahun akan datang ?
5 tahun lagi, maknanya aku dah 26 tahun..
ramalan aku : dah bekerja, ada kereta sebuah, mungkin dah bertunang atau berkahwin.. kalau dah berkahwin, mungkin tengah pregnant.. hahaha.. apa punya ramalan daaa... >//<

7. Antara perkara yang boleh buatkan korang menangis ala-2 dalam drama gitu ?
menangis ala-ala drama camne? aku tak boleh nak jawab soalan ni sebab aku tak faham..

8. Right-handed or left-handed ?
i'm not a kidaller :D

9. Style yang selalu korang gayakan bila keluar hangoud atau jalan-jalan ?
mungkin anda maksudkan hangout..
dah biasa dengan nation style aku..
tudung (of coz!), t-shirt, jeans, kasut crocs yang aku beli kat pasar malam (confirm-2 tiruan) hahaha!

10. Kenapa korang buat blog ??
sebab dulu aku tak banyak kawan, tak ada siapa nak dengar aku bercerita.. sedih tak?
huwarggghhh!!!

11. Lagu yang jadi feveret korang sekarang ni ?
tak ada la... hehe...
semua aku dengar, asalkan best!

You Might Also Like

2 comments

  1. leh watkan kite x macaroni cheese tu? hihi

    ReplyDelete
  2. gmbr 2. .krik krik. .lapar pulak. .hahaha . . :D

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.