Life #10 : life???

5.7.10
kadang-kadang hidup ni mcm useless kn?? bkn kata x bersyukur.. bersyukur sgt2 coz diberi peluang tgk dunia ciptaan Allah yg asalnya indah tapi dijahanamkan manusia.. umm.. tp,lumrah manusia bila rasa diri tu ditimpa musibah,mula la kata begitu.. aku ditimpa musibah ke?? rasanya x pon.. kawan2,ok jew.. xkan psl pening belajar?? tu normal life la bagi seorang student.. hummph.. perasaan kot... tp apsal cam bengong je fikiran aku ni?? isk!!! kusut!kusut!kusut! oyoyo!!!! life is simple but why i feel it so hard?? OMG!!!! can somebody please make me feel comfort??? huhu...T.T tell me why....

 ni la dia bila dok sorang2.. mcm2 la aku pk.. itu,ini,sana,sini,sinun.. bkn stakat manusia sekeliling x phm,aku sendiri pon x phm.. kalo aku amik profession pkr psikologi,confirm fail!!! feeling ni pon,dtg time ni wtpe.. adushh!!! poning kan kepala eden.. urgghh!!! x taw nk ckp ap..


adios~

You Might Also Like

0 comments

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.