P.O.V #4 : 5 tahun 5 bulan

2.10.10
warggh!! baru pas abis baca citer 5 tahun 5 bulan by hlovate.. gempak r citer tue.. sume watak sempoi.. combination yg mantap..

but,entry aku kali ni nak borak pasal satu mende yg menarik prhatian aku dalam buku tue.. where's the main character flashback 'bout her schoollife.. apa mende?? pasal XY la..

okla.. actually aku pon menjadi mangsa.. tp,nasib baik cpt sedar.. whoa!! don't get me wrong.. ala.. kan boy kan suke mengayat perempuan..(mcm bese =.=") tapi bukan couple la.. aku clean dri mende tue 100%.. aku abang angkat la.. n memang btol la.. boy yg spesies under 18 nie mmg x mature.. tapi dh >18 pown sama gak.. ehm.. ad satu ayat.. ".. girls need to be valued but depends..". uhm.. aku pown fikir mende yg sma eventhough aku ni XX.. yola.. kalo dah dtg perangai gedik kalah jeli2 nak hancur,mmg la.. aku jadi laki pown aku reject..

humm.. kadang2 aku pown rasa malu gak ngan kaum aku sendiri.. yela.. mak bapak dulu jaga punya la layan cam tuan puteri diana.. bila dah besar..humm.. ku serahkan jiwa n ragaku.. haih.. tu la dy.. pastu bila nak kahwin,mas kahwin ntah brpa ribu.. padahal dah disentuh.. cian kat laki byr mas kahwin manyak2..

yosh.. aku kesian kat bdk2 skang.. (mcm aku ni budak zaman kuno.. =p) but, at least aku x terlibat gejala2 x sihat.. bek dok kat rumah,tgk pakwe2 korean aku.. hikhikhik.. mmg xder keje len r.. but,that the best.. n aku syukur sgt2 dpt kwn yg sihat.. (mental)

salam~

You Might Also Like

0 comments

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.