Assalamualaikum wbt
Heyyo GG!
Alhamdulillah, Ramadhan semakin mengundurkan diri manakala Syawal mula menjengah. Sabar. Ada 4 hari lagi.
Kelmarin, zizie berbuka puasa dengan kawan-kawan masa zaman sekolah rendah. Lama betul tak bertemu mereka. Lebih sedekad lamanya.
Dulu, semua sememeh, comot-comot. Sekarang, cantik-cantik dan hensem-hensem belaka.
Heyyo GG!
Alhamdulillah, Ramadhan semakin mengundurkan diri manakala Syawal mula menjengah. Sabar. Ada 4 hari lagi.
Kelmarin, zizie berbuka puasa dengan kawan-kawan masa zaman sekolah rendah. Lama betul tak bertemu mereka. Lebih sedekad lamanya.
Dulu, semua sememeh, comot-comot. Sekarang, cantik-cantik dan hensem-hensem belaka.
Ada yang masih study, dah bekerja, dah kahwin (tapi tak dapat datang) dan baru balik dari France.
Bila dah lama tak jumpa, rasa segan pun ada. Disebabkan perut dah lapar, tak ada dah sesi ice breaking. Tahu nak melantak aje. Hahaha.
InsyaAllah, kita berkumpul lagi ye kawan-kawan. :)




