Unofficial Iftar

26.7.14
Assalamualaikum wbt
Heyyo GG!

Amboi tajuk! Bukan kemain ada unofficial. Hahaha. Iftar bersama-sama kawan kali ni, hanya beberapa orang sahaja yang ada. Biasalah, benda yang tak dirancang secara rapi. Siapa yang nak join, amat dialu-alukan.



Kali ni, kita makan di padang Dataran Shahbandar. Iftar secara santai gitu. Bazaar di Shahbandar ni, tak payah cakap la sesak dia macam mana. Dah mandi wangi-wangi pun, bermandi peluh jugak akhirnya. Huhu.



Akhirnya, terlaksana juga hasrat zizie untuk makan popia basah. Mengidam tau uolls. Hahaha. Tapikan, memang mahal betul la makanan di Terengganu. Zizie pun rasa kedekut je nak spend duit. Hehe.

Apa-apa pun, SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI KEPADA SEMUA PEMBACA ICE PRINCESS. Mesti dah ramai yang balik kampungkan. Zizie sebelum Ramadhan dah balik kampung. Hehe. Have a safe journey ye kepada yang bermusafir. Raya jemput datang rumah :D

posted from Bloggeroid

You Might Also Like

8 comments

  1. seronoknya dapat iftar dengan kawan2 :)

    ReplyDelete
  2. alolo syokknya!

    selamat hari raya awak. 0-0 tauu ^^

    ReplyDelete
  3. mandi wangi2 cmne pon tetap bermandi peluh jugak <-- haha suke part ni =P

    wahhh besnye meriah tgk org bbuka kat dataran shahbandar tu ha..

    slmt hari raya & maaf salah silap ye zizie :)

    ReplyDelete
  4. MAKANAN KAT TERENGGANU MEMANG MAHAL. HAHAHAHA.

    Selamat hari raya akak :)

    ReplyDelete
  5. Ramainya. Selamat hari raya kak zizie :)

    ReplyDelete
  6. sekali sekala iftar mcm nih best....

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.