Churp-Churp Berwajah Baru!

9.10.13
Assalamualaikum w.b.t

Heyyo GG!

siapa kat sini ada churp-churp??
aku dah lama tak buka churp-churp, tetiba pagi ni rajin pulak aku nak buka churp-churp..
ha? tak ada churp-churp? moh le klik kat SINI dan sign up sendiri :)


cun tak?
cara pengunaannya masih seperti dulu..
tak banyak yang berubah..
cuma, kalau dulu, kita boleh tengok campaign apa yang kita share..
kali ini, aku tak jumpa pulak kelebihan yang itu.

aku ni tak rajin pun nak ber-churp2 bagai..
so, sementara ada kerajinan ni, jom la share link iklan korang..
tak kisah la 8share or what-so-ever..
cuma, jangan bagi link yang bukan2!
link iklan sahaja...
tak payah la nak letak kat shoutbox aku tu..
aku dah protect shoutbox aku daripada sebarang link iklan.. bhaha!

kepada yang mempunyai churp-churp mahupun 8share, aku nak nasihatkan janganlah spam shoutbox orang lain ek..
it's really annoying.. huhu..

You Might Also Like

10 comments

  1. kak try tekan tapi dia jadi mcm error la zizie :)

    ReplyDelete
  2. yer la..ader error sbb setahu fiza dah tak ly letak cm nie dah...

    ReplyDelete
  3. yeke? kenapa ek? dah lama zizie xbuka churp2.. tu tak tahu tu.. huhu...

    ReplyDelete
  4. Dah lama sebenarnya tak bukak churpchurp nie

    ReplyDelete
  5. mama dengan fiza sama, kami dah tak letak churp2, seksa betul earningnya nak naik, menyampah..haha

    ReplyDelete
  6. dah 2 tahun tak buka churp2 ni..entah apa lah jadi..bercendawan berkulat dah gamaknya..hahha

    ReplyDelete
  7. Ada juga rupanya akaun churp2 =) ambe setia pd nuff je..ckup la kot..

    ReplyDelete
  8. Xpernah join churp churp lagi...^^

    ReplyDelete
  9. pernah kot join...ke tak pernah ek..? hahaha...lupa

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.