Hadiah Daripada Orang Jauh.

3.9.13
Assalamualaikum w.b.t
Heyyo GG!!

 Yeah!! Dapat hadiah...
Bukan daripada mana-mana blogger pun..
Belum ada rezeki lagi nak dapat hadiah daripada mana-mana segmen atau GA. Hehe.


 Masa hadiah ni sampai, orang office call sebab no rumah salah..
"nasib baik saya tak reject bungkusan ni" - kalau betul-betul dia reject,kena karate la!

 Memang kawan aku ni ada cakap dia nak bagi something.
Tapi aku tak sangka lak bungkusannya besar daripada yang aku bayangkan.
Bila buka, "eh,kasut angelo moda ke?"
Bila dibuka kotaknya, ANJAT GUGURL!!

 Banyak pula isi dalamnya - baju batch zealous, tshirt putih, bookmark yang besar.& 2 brooch.
Yang sangat mengejutkan aku, baju zealous tu..
Actually baju tu untuk program yang batch aku buat untuk adik-adik form 5 di sekolah aku dulu. - Zealous Exposure University (ZEU)
 Masa tu aku tak dapat nak pergi sebab aku kerja dan tak ada duit nak pergi.
Tak sangka pulak dorang berdua (wawa & najwa) berpakat belikan aku baju ni.. Huhu..
Tambah terharu lagi bila book mark, dan brooches tu wawa buatkan dengan penuh kasih sayang.. Huhu :') 


Terus terang aku katakan,aku tak pandai nak buat kawan yang akan gila-gila care and sayang sampai cenggini kat aku..
Sebabnya aku dah terbiasa disisihkan dan lone ranger dalam kalangan rakan perempuan..
Yela kan.. People come and go kan..
Kawan biasa-biasa boleh le..

 Terima kasih kepada orang jauh kerana menghadiahkan hadiah-hadiah tersebut. Huhu..
Tak tahu nak balas macam mana ni..
Arigatou gozaimasu

nota zizie : sorry sebab menghilang beberapa hari ni :D

You Might Also Like

5 comments

  1. terharu pula baca =) 2 maknanya ada kawan yg baik utk zizi..bff la katakn he3..cantik hadiah 2..org pmpn ni mmg kwan kejap2 je ke??

    ReplyDelete
  2. wow besh nyerrrr.. memang betol2 sayang zizie la mcm ni

    ReplyDelete
  3. best la dapat hadiah dr jauh lak tu

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.