Hai Insan Yang "Prihatin" !!

16.6.13
tajuk tu tujuan memerli ye.. huhu..
seriously, kalau aku jumpa insan yang "prihatin" tu, aku nak ucap "terima kasih" banyak-banyak sebab "membantu" aku..


ke empat-empat status di google+ aku yang di print screen tu, bukan aku yang post..
semuanya insan yang "prihatin" tu post..

terima kasih la, sebab sedar aku tak log out, tapi tak tolong log out untuk aku pown, siap tolong update status lagi..
status memang islamik, tapi, yang ngarut sampai kahwin-kahwin tu buat apa?!!!!!
kalau nak berdakwah sangat, guna akaun sendiri la!!

marah, memang marah..
siapa tak marah kalau balik daripada study, penat-penat, bila online jadi macam ni!
memang la silap aku sebab lupa log out..
tapi, aku patut marah kan bila ada insan over "prihatin" macam ni..

kepada insan yang "buat baik" kat aku ni, tolong la berhenti buat kat orang lain jugak..
bukan mengundang rasa gembira pun, marah geram dan anda free kena caci maki daripada saya..
tak sedar ke sekarang ni musim exam, kamu troll orang macam ni, orang marah-marah kat kamu, kamu suka ek? rasa dapat keberkatan ke?

+Nana Liena

nasib baiklah ada follower google+ aku yang pelik dengan status entah apa-apa tu..
memang bukan style aku la wat ayat baku..
dan aku selalu guna kata diri nama AKU la kalau update status...

+Carlos Santiago

password pun dah ditukar...
harap-harap la dah tak boleh buka akaun aku kat pc library tu..

kepada rakan-rakan, korang jangan la buat kerja tak senonoh macam ni..
kalau kemaruk sangat nak update status, guna akaun sendiri..
aku pun pernah je terbuka akaun sosial orang yang tak terlupa nak log out, tapi log outkan ajela..
nak sibuk jadi diri dia update status, luah perasaan buat apa.. kan..

nota zizie : perkataan di dalam " " ialah perlian semata-mata..

You Might Also Like

5 comments

  1. next time kalau pakai public pc pastikan history clear totally. if terlupa logout pun, dia akan automticly remove semua. for blog sila guna email lain yg tidak ada link dgn mana2 sosial network. ia lebih selamat.

    ReplyDelete
  2. kita dah start rasa macam lain macam kat status yang ke 2 (pukul 6.17 p.m) tu la..huhu.. nasib baik dah tukar password..

    ReplyDelete
  3. hahahaha gemakkut orang yang tulis tu yang tak sabor nak kahwin kut....? hahahahah sabor jelah ye kak ^^

    ReplyDelete
  4. sabor2..nasib badan la..nasib baik la dia tak update status yg merapu rapu..

    ReplyDelete
  5. bahayanya.. nasib baik takde jadi apa2 yg teruk :(

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.