Guilty

3.6.13
sangat-sangat down sekarang..

bila perangai dah menjadi sebahagian daripada darah daging, susah sangat nak buang kan..
nak berubah bukan senang.. susah..
aku tahu istiqamah tu penting..
just.. i'm a loser.. a true loser here..

bila aku fikir-fikir balik, aku selalu menyusahkan orang yang rapat dengan aku..
sebab tu la kot dulu aku tak ada kawan sangat..
dan sekarang rasa bersalah tu menyelinap dalam diri ini..
rasa nak lari daripada semua orang yang aku kenal..
and in the same time, i don't deserve to anybody..

just can say I'M SORRY.:'(

You Might Also Like

8 comments

  1. akak ada buat sesuatu ya? habit dari dulu? sabar ya kak, nak berubah memang makan masa.. yang penting akak tak putus asa..

    you deserve your friends.. true friends je yg akan sabar ngan kita kalau kita ada buat salah apa2..

    sabar ya Kak Zizie :) tenangkan diri dulu

    ReplyDelete
  2. jgan macam ni,, kalau jatuhmmm bangun lagi dah lagi,,,

    ReplyDelete
  3. byakkan bersabar dan sentiasa positif, smoga dipermudahkanNYA selalu :)

    ReplyDelete
  4. ololo..nape ni.jangan la macam tu. kalau kawan, mcm mn pun kita, kwn mesti terima dan bersabar dan doakan kita brubh.kalau kawan yg asyik buat kita rasa salah sgt sbnrnya bukan la kwn yg betul. Yang penting kita pun kena brusaha jadi kwn yg baek.

    ReplyDelete
  5. slowly but surely..step by step ok zie klu nak perubahan dilakukan..kawan yang baik..terima kita seadanya..sentiasa hulur salam semangat,,kata-kata yang hebat.. :)

    ReplyDelete
  6. Sometimes i feel like that so..hummm

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.