Penghargaan.

20.5.13
Assalamualaikum dan hi :)

disebabkan malam ni Mr. Wonderwall tak bagi aku study sebabkan ini, jadi aku nak buat kerja ini..
terima kasih kepada pihak yang prihatin terhadap diri ini :)

terima kasih la kepada adik Hana sebab buatkan entri ini.. anjat titew aww.. hiks!
aku rasa, ramai kot yang kenal adik Hana ni..
novelis under kaki novel pulak tu..


adik Hana ni juga, merupakan salah seorang blogger yang exchange bloglist dengan aku..
terima kasih sebab sudi melakukan sistem barter dengan akak :)
kalau ada yang nak buat sistem barter dengan aku, sangat dialu-alukan..
syarat-syaratnya mudah :
- letakkan link blog ice princess : http://zafarah.blogspot.com/ di main blog korang.
- bagitahu aku dekat chatbox atau di ruangan komen (yang pasti, aku dapat tahu cukuplah)
- yang pasti, letak di main blog.. kalau letak diblog lain, tidak diterima.
- pastikan korang selalu update.. kalau busy, aku faham.. kalau dah lebih daripada sebulan tak update, aku tak faham.. hekhek!

aku pun nak berterima kasih kepada blogger-blogger di bawah yang support short segment aku haritu..







aku ada terfikir nak buat lagi short segment..
tapi, tak ada idea dan tak ada modal nak beri hadiah... huhu..

okay la, aku nak recover balik fatigue aku..
bye-bye!

nota zizie : tu dah banyak link aku share dengan korang.. takkan tak reti nak blogwalking ke blog mereka? o.O

You Might Also Like

13 comments

  1. Kenal sangat Kak Hana tu. Hehe :) Awesome blogger..

    Sedia untuk blogwalking ! Yeahh !

    ReplyDelete
  2. amboi, siap buat penghargaan lagi :D hehe.. mekacih Kak Zizie <3 peluk sikit *hugs* jom terjah semua link tu! :D :D :D

    ReplyDelete
  3. Nak terima kasih jgak kat cik Hana 2 :) pminat anime yg ohsem..

    ReplyDelete
  4. dunia blog ni kecil ja..ahaha..
    kita pun nak tukar link..tapi kita letak kat sini tau..

    http://nanalienalist.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. macam yg saya cakap, kena letak kat main blog... sorry ek..

      Delete
  5. kalau blurr sgt taktau nk bgi apa utk short segmen tu, bgi topup jer senang.

    ReplyDelete
  6. MM , kak Hana memang best !! Sporting orgnya !!

    ReplyDelete
  7. hoho..ade name kite :D
    dah lame nak komen tp line slow T.T
    hehe..alah zizie cri la sponsor..mintak 2 orang ke tige sudah :D

    ReplyDelete
  8. Tak payah bagi hadiah..urm, ganti dgn buat blog review la zie?

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.