Ngeri Tak?

10.5.13
klik gambar ini kalau hendak ke blog azyan..

inilah pemenang yang dipilih oleh kawan+classmate+roommate aku..
kenapa aku tak nak pilih sendiri, sebab nanti aku tak tahu nak pilih yang mana.. hehehe..

terima kasih kepada para blogger yang sudi share cerita-cerita ngeri korang..
tak kurang juga ada yang merapu.. hahaha..
kenapa aku pilih cerita ngeri? sebab malam semalam malam jumaat.. jeng jeng jeng..

kalau korang nak baca kisah-kisah yang dorang share kat aku, boleh la klik entri INI dan baca di ruangan komen..

nota zizie : suka pulak aku buat short segmen macam ini.. tapi, hadiah apa yang elok ditawarkan tanpa mengeluarkan duit? any opinion?

You Might Also Like

3 comments

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.