Big Bad Wolf - Date

10.5.13
Assalamualaikum & halloooo...



kepada orang-orang Melaka, sekarang tengah berlangsung karnival buku BIG BAD WOLF di MITC..
pergi cepat-cepat, borong buku-buku yang gila murah tu..
BBW ni berlangsung selama 5 hari iaitu 9 - 13 Mei 2013..

semalam aku sempat bermimpi yang buku-buku dijual berharga antara RM 0.90 - 3.00..
gila kau! kalau betul harga macam tu, aku nak borong dua buah troli la!
lecturer aku pun ada ajak aku ke sana jugak.. tapi, tengah tak berapa nak berduit sangat..

so, i just get out and grab some lunch with mr. wonderwall..
tak sangka pulak, dapat free toy.. hahaha..
hello kitty pulak tu... kenapa tak stitch? aku nak stitch.. huhu..


tiba-tiba pulak mr. wonderwall nak pergi jugak ke BBW.. 
katanya nak cari buku naruto.. so, terpaksa la aku ngikut jugak..

wah! gila manyak orang dan buku..
bila aku tengok buku-buku tu, rasa nak bertapa dalam tu sampai karnival tu habis la!
but, very disappointed jugak la..
rupa-rupanya karnival ni banyak jual buku english.. okay la, so aku decide nak cari satu buku yang teringin nak beli..
tapi, aku tak larat nak scan sampai habis semua buku yang ada.. banyak gila kot!
naik juling daaa...


aku beli tiga buah buku iaitu :
Fire Dreamer by Beth Webb
Bloodline by Kate Cary
Red Riding Hood by Balkley-Cartwrights & Johnson
the most excited part is each book is RM8.00..
murah gila bapak kau.. hahaha...
ada yang RM 5.. wah.. gila murah.. gila murah..
mr. wonderwall pulak lebih suka pilih buku-buku non-fiction..
tak jumpa buku naruto dia.. graphic novel pun dalam English..
komik-komik MARVEL pun dalam RM10 noq...

after bayar buku, mr. wonderwall ajak tengok button..
bukan setakat tengok, hasut aku beli pulak tu! isk isk isk..
leps tu, hasut aku main colour guna sand colour pulak..
tapi, aku punya jugak yang kemas lagi comel.. hihihi..

so, kalau korang nak memborong buku, cepat-cepat la ke karnival buku BIG BAD WOLF..
jangan risau, tak ada wolf pun kat sana.. hehehe...

nota zizie : insyaAllah, kalau aku dah habis baca buku tu, aku akan buat sedikit review..

You Might Also Like

3 comments

  1. bestnyaaaaa! I JEALOUS YOUUUU!!!!! waaaaaaaa XD memang berpesta sakanlah ngan buku2 murah tu x)

    ReplyDelete
  2. akak! Hana ada tag.. kalau sudi joinla ya :D hehe.. takde paksaan

    http://www.hanasays.com/2013/05/435ai-no-kotoba-11-things-about-me-anisa.html

    ReplyDelete
  3. jealous here ! Teringin nak pergi. Best nya beli2 buku. English lagi. I like :)

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.