7.4.13

Jom WeChat!




no more whatsapp dalam aplikasi phone aku..
menyampah sangat-sangat bila asyik nak kena update sampai memory aku full..
sampai la abang ngah cakap kalau ada apa-apa, cakap kat WeChat dan xnak guna whatsapp dah katanya..
aku pun, apa lagi, nak try jugak..
lagipun, dah lama naik menyampah dengan whatsapp tu.. hihi..

best jugak guna WeChat ni..

1. seperti mana kemudahan yang ada pada whatsapp, itu jugak la kemudahan yang ada pada WeChat. tapi lebih EXTRA!
2. boleh cakap macam walkie talkie!! gila r menyembang gila ngan abang ngah dan kawan-kawan.. best!
3. boleh chat dengan orang yang tak ada dalam list contact. and of course! orang tu pun mesti la ada WeChat. dan kalo korang suka bersembang ngan orang tu, boleh accept friend.. kalau tak suka, boleh ignore atau blok je.. hehehe..
4. boleh share moments.. moments ni macam album gambar.. dah nama pun MOMENTS! ada gaya macam instagram jugak la..
5. gilakan emoticons! WeChat ada emoticon yang gila cute!! boleh menari2 lagi.. hahaha..
5. boleh link ngan Web WeChat. so, xpayah la aku terkial-kial nak tekan keypad phone yang kecik halus ni..

banyak lagi la.. tapi, aku belum habis godek lagi..

nama nfarahizzati tu dah tak guna! aku guna nama ice princess.

ni Web WeChat aku..
masa ni aku tengah bergaduh ngan abang ngah tunjuk sape lagi terer.. hahahaha..
tapi Web WeChat tak boleh nak guna untuk audio (aku lebih suka panggil walkie talkie)..
untuk lebih berkesan, guna la phone.. hehehe..

nak chat dengan aku, boleh cari dengan nama ice princess atau WeChat id ice_princess92..

14 comments:

Irwan Alessa said...

boleh add saya :)

irwan_alessa89.. nanti boleh masukkan kan dalam group blogger..

Budak Kampung said...

ala..nset BK xcnggh msih gune yg xd applc lgsgd

aieen shuhadah said...

sye juge penggune wechat.. hehe

PeRdU cINta said...

one step ahead..good zizie...

aein safinah said...

Kita x de wechat :p

Liyana Erythrina said...

haii ! id yana liyanaerythrina
jumpe kat wechat! =)

Nurul Farahizzati said...

dah add :)

Nurul Farahizzati said...

ala.. kita kawan lagi kan walau xde wechat.. hehehe..

Nurul Farahizzati said...

thanx sebab add akak :)

Nurul Farahizzati said...

thanx akak :) xnak wechat ke kak?

Nurul Farahizzati said...

xpe.. kita kawan kan :)

Nurul Farahizzati said...

xjumpa la yana punya.. cer add zizie.. nnt zizie approve..

Mohd Fauzli said...

Handphone 3310 boleh ke guna...

Izzah Norlizah said...

next time nk cba la,,,huhuhue.cm best je bnda baru ne(bru taw)
btw,rndu kt zizie la :)
zizie xda ltk shoutbox ke???akk ke yg xnmpk@mmg xda???windu nk tggl tapak kaki kt sini :)

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.