I'm Back To Mumbling..

6.4.13
Assalamualaikum dan hello every-single-body!!

nak kata lama tak buka blog, tiap kali aku online, tiap kali itu la aku buka..
dah jadi habit.. hehehe.. tapi, hanya sekadar buka je la..
nak update, kerja berlambak..
semua datang bagaikan tsunami! gedebush! gedebash!
nasib tak sakit.. tapi agak stress!

oh! happy holiday to degree student yang dapat cuti sewaktu dengan aku..
yang tak sama tu, gi main jauh-jauh.. hahaha..
me, holiday? *sigh* terpaksa duduk di Melaka ni :(
ada la sorang dua kawan yang balik lambat sikit, but at last i'm alone!
tak payah tanya la kenapa aku tak balik.. naik cemuih nak jawab.. lalalalala..


ini classmate aku, mira, karang untuk aku time kelas project management semalam..
lawak la dia ni.. entah celah mana la nak nengok kampung boy ni..
dan sejak bila pulak aku khabarkan aku suka tengok citer kampung boy? hahaha..

well, sekarang ni pun aku duduk sorang-sorang kat rumah ni..
baru aje lepas kemas satu rumah! ada la dalam 3 jam.. basuh dan sidai baju, kemas bilik, sapu dan mop rumah, basuh pinggan mangkuk..
tunggu nak makan, tolong isikan borang untuk adik aku dan rangka untuk assignment dan presentation...
aduh~ banyak sungguh benda nak kena buat..
slow slow la.. kan semua benda nak rush, boleh jadi gila kang...

meh la komen.. aku boring gila babeng nih..

nota zizie : bila dah lama tak update, nak menaip pun rasa malas je ni..

You Might Also Like

8 comments

  1. hee, dulu zaman skolah mmg slalu laa layan kampung boy, mmg best..hahaha :D
    btw, jgn rushing2 ye dear, pelan2 kayuh.. ^____^

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalo balik kg, anak sedara suka r tgk... ok sis :)

      Delete
  2. Takut tak tinggal sorang2 at last ? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak pun... tapi.. takut sikit la.. hehehe..

      Delete
  3. sekitar yang bling2 la ye dok ngemas sakan adik akak ni..cewah..good..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha.. bling2 la sangat.. part mop tu, malas la kak.. hehehe..

      Delete
  4. takmo la sedih2... btw, deno pun dlm kesedihan akibat kehilangan rakan seperjuangan SLE.. muda lagi... AL-Fatihah

    ReplyDelete
    Replies
    1. innalillah.. semoga roh mereka dicucuri rahmat.. Al-Fatihah..

      Delete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.