Please Give Me A Real Life!

3.3.13
wah! kemain tajuk serupa orang tak dak life..
this lately aku rasa macam tak da life kot!

pergi kelas, belajar, balik kelas, tidur, bangun, buat homework, tidur and so on..
itu ada lagi la life kan..
student life!
dan itu namanya kau jangan nak main-main zizie oiiiii!!!

ini la kot ekspresi muka yang ada life.. wakakaka!!! biaq r aku nak bajet hot! haha!
itu sebab la aku hanya meng-approve komen dan tak balas mana sangat..
nak komen entri-entri korang pun, tak sempat sangat..
tak kisah la kalau ada yang kata aku sombong sekarang.. letih baq hang..

huishh.. sampai demam-demam la letih punya pasal..
zizie kan manja -_- *mintak sepak terajang*
hujung minggu ni, rasa la ada nyawa sikit..
tolak homework ketepi satu hari..
tapi, jangan la tolak mentah-mentah! sebab dah check dateline lambat lagi la aku berani tolak ketepi sampai jatuh gedebuk..
kalo tak, junjung atas kepala ni haa!

tapi, aku tak aktif sangat berblogging hari ni sebab tak ada mood sangat nak berblogging..
kesian kat blogger yang rindukan aku.. huhu..
jangan rindu titew sampai sakit-sakit aww.. ihiks!


penat aku printscreen sebab nak bagi korang jeles!
kembar Tasha Shila lain mak bapak  rindu aku kot!! hahaha..
ni mesti kes aku dah tak berapa nak komen-komen.. huhu.. harap difahami diri yang ditolak ke sana ke mari ini..

oh! btw aku dah ada BFF baru yang ke mana aku saja pergi, dia ada..
aku makan ke, tido ke, mandi ke, tengah berak ke, gosok gigi ke, ada je dia..
nama dia Miss J! nama penuh dia Jerawat a/p Pimples.. annoying gila!
ini semua sebab tahan stress la..
nanti kalau aku lepas, ada yang kata aku emo..
sabar jela.. aku nak hidup dengan tenang tanpa kata cacian yang buat diri ni kosong~ kosong~
so, tahan jela zie.. biar jela Miss J menemani diriku.. *sian aku :( *

sudahlah.. aku rasa penulisan aku berterabur bagaikan tahi kambing yang berterabur di jalan raya..
bukan apa.. hati tengah berdebau lagi sebab aku baru lepas tengok cerita hantu MAMA dengan si daq noi..
sebelum tu, aku nak dedikasikan serangkap lagu kepada yang merindui aku..

putih putih melati
merah merah delima
siapa yang baik hati pastiku terima..

You Might Also Like

19 comments

  1. ahaks...lirik lagu tu... teringat zaman kecik2 lu..
    tapi tu memang lirik lagu Am nyanyi pun..cuma ada yg dah ubah skit..hohoho...

    wahhhh dah ada teman penganti "J"

    ReplyDelete
  2. ahaha amboi siap print screen T_T malu iolls ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. uolls jgn la malu.. kalo malu nnt iolls belikan topeng.. hehehe.. :D

      Delete
  3. sama la life sy masa study dulu2..gitu je..mkn. kuliah. tdo..tup tup ujung sem jd gemok..kikiki

    follow sini..ke 1461 ..jemput singgah ke blog Yumida

    ReplyDelete
  4. sibuk nya,, waduh,, akak pun org yg slu komen entry kita,, jadi,, kurg ler pemgomen entry kita,, :F

    ReplyDelete
    Replies
    1. nnt akak dh xbz, akak akan attack every entry.. hahaha..

      Delete
  5. akak pun rasa sangat rindu nak blogwalking setiap blog kwn2..rindu nak komen..rindu nak idea yang mantap dan rindu nak ziarah menziarah hari2..always..tapi entah kenapa kadangkala keletihan itu buat kita kurang energy.. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. tahu xpe.. hanya mampu memandang sahaja.. huhu..

      Delete
  6. student life best ohhh
    hahaha
    lagu putih2 melati tu boleh tahan best

    ReplyDelete
  7. pergh awek mana la yg hawtt sangat ni kann . hahaha . waooo kembar tasha shilla rinduuuu . i is jeles T__T

    ReplyDelete
  8. Huhuhuhu.. giler bz minah ni.... suspek tul ar...
    masa belajar, adalah zaman yg paling best.... kalo boleh nak ulang balik saat tu...

    ReplyDelete
  9. hahaha! lawak tol r entri ko ni zizie hihihi..bule lak BFF...miss J...hahaha!

    ReplyDelete
    Replies
    1. entry terabur ni jugak dy suka ye.. hahahaha..

      Delete
  10. hot laa gambar tu dear :D heee..bz women eyh skrg, xpe2 keep fighting! chaiyok3! :D

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.