Klise Gile.

23.3.13
malas.. malas.. malas..

malas nak fikir..
malas nak buat itu..
malas nak buat ini..
lagi malas bila ada geng pemalas..
klise gile..

bila tak ada kerja, rasa teringin nak buat kerja..
bila ada kerja, malasnya nak buat kerja..
typical malay yang pemalas..
ops! bukan semua..
certain je..
dan aku termasuk yang certain tu..
klise gile..



bertambah malas bila apa yang aku plan, semuanya tak menjadi.. :(
dah draft elok apa benda nak kena dicari dan dibuat, ada pulak halangannya..
dan akan terlintas di hati, "ini yang aku malas ni"...
typical zizie.. huhu..
klise gile..

bila la aku nak rajin..
benda yang sama aku tanya tiap-tiap hari..
klise gile..

nota zizie : lepas bangun tidur, baru rajin.. *alasan klise gile!*



You Might Also Like

3 comments

  1. kan..kadang2 malas tu menguasai diri..masa tu nak buat apa pun tak happy..tapi bila terlebih rajin..merata usha cari sesuatu untuk di lakukan..tak gitu..

    ReplyDelete
  2. Halu...halu...halu...wake up. xmo malas2. gi kuar amek angin cepatttt...hahahaha

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.