Suatu Ketika Dahulu AKu Ialah Seorang Model..

23.2.13
suatu ketika dahulu, aku ialah seorang model untuk kereta Myvi..


kahkahkah!!
kebosanan sementara menunggu mr. wonderwall yang katanya nak ajak aku pergi kenduri kahwin, tapi sampai sekarang tak roger-roger..

terjumpa pulak gambar kegemilangan aku after habis spm dulu..
bam bam itew masa ni aww.. hikhikhik..

i miss that zizie so much..
yup.. i changed but not totally la..
tapi, ada sifat-sifat mahupun sikap-sikap di luar jangkaan yang aku rindukan di suatu masa dahulu..
takpa, hang cool ziziaq.. toksah nak tangkap leleh!

nah! satu lagi gambar aku jadi model kasut bata!


okay, aku tak nak spoil hujung minggu korang dengan gambar-gambar aku yang cute tu..
cukup la dua ni.. HAHAHA!!!

amaran : entri ini di-post luar jangkaan ku kerana tahap keperasanan di luar kawalan.. kuang kuang kuang!!
p/s : gigi aku cantik kan?

You Might Also Like

12 comments

  1. Replies
    1. hidup kena sempoi, sesempoi yang boleh.. hahaha..

      Delete
  2. ha ahh... gigi zizie cantik.. zizie pun cantik laa.. hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihi.. pasni boleh la jadi model colgate pulak... hahahaha..

      Delete
  3. hahaha~ tak sngka my fren ni sorang model bata n myvi pergh! terbaik dari ladang tol la hihihi~hepy weekend wak~

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha... maaf, ladang2 tak main.. hahaha.. happy weekend krole :)

      Delete
  4. ziziaq ? uishhh,, zizie xpernah lagiii akak dengaq ni baru 1st time.. huhuhu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni semua kwn2 asasi dulu.. semua benda nak ada -aq kat blkg... hahaha..

      Delete
  5. Kalau jd model mesti laku dik....
    Dofollow blog ni.,,

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. xdak org nak amik jadi model... sedih.. sedih...

      Delete
  6. cute..?? hahahah statement tak bleh blah..... (jgn marah, dalam hati saya mmg cakap awak cute.. ssshhh )

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.