Omaigash!! Dia Tweet Aku!!

1.2.13

malas nak kecoh lebih... hahaha *ayat riak nak mampus!*
so, aku kecoh sikit jela *konon*

tak tweet kat dia pown..
boleh pulak la dia jumpa..
tapi, segan gila la kalau dia baca..
aku tulis carca merba je.. adesss...
semuanya bermula di sini...
dan akhirnya secara tiba-tiba...


aku ingat aku bermimpi sampai terjerit sekejap tadi..
sebab selama ni tak pernah artis nak tweet kat aku kot... hehehe...

hok aloh * kak bedah *.. tweet je pown..
ada aku kisah..
when my favourite actor tweet to me (suddenly) mana aku tak menjeritnya!!
adik aku ingat aku dah kena sampuk ke apa.. hehe.. (almaklumlah malam jumaat)

tak sangka lak dia peramah la pulek..
ni cair ni.. seriously i'm melting... heeeee..

sincerely from your fan, LOVE YOU ;)
and btw, you receive a lot of good responds from the bloggers :)

nota zizie : aku harap dia tak baca post yang ni.. kalau dia baca jugak, aku segan! >//<

You Might Also Like

12 comments

  1. Wah3...nak jugak.Beshnye.Dah la comel.X sombong.Hehe.Kem salam kn utk sis boleh.Hehe. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kim salam je ke sis? hehe... insyaAllah.. :)

      Delete
  2. Alhamdulillah you..hehehe..alololo..berkelip2 mata nampak..hihihi..bling2 mata hitam mu itu..zazzz..*pengsan kejap tak..moga suatu masa nanti kita akan juga berasa teruja dan seronok bila bersua dengan Allah..ameen;;tumpang happy..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha... amboi kak.. sampai mcm tu sekali.. insyaAllah.. :)

      Delete
  3. Wahhhh ! bestnya, nak jugak ! haha, lepas ni pakat-pakat update pasal dia la ea dlm blog, hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha... ni namanya promote la kan?? hehehe..

      Delete
  4. Untungnyeee kak bedah RT! hihi kite pernah dapat stacy dgn erin malek je muahahah :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg perempuan kite xminat.. kite minat lelaki je.. hehehehehehehe...

      Delete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.