Mumbling Lagi!

7.2.13
assalamualaikum and heyyyyoooo~~

rindu titew tak? ahakz!
okay, drop it sebab aku sangat menyampah.. bwahaha..

sedar tak aku xberapa kencang sangat nak update entry?
biasa la kalau tak dok idea!
sekarang pun aku banyak menghabiskan masa melayan perasaan.. chewaahhh...
itu pasal la boleh kuar pasal DHA

seriously, kalau benda alah tu boring, gtaw je wehh..
no hard feeling!
lagipun aku tulis untuk suka-suka je..

dah tak tahu nak tulis apa dah..
nampak tak sekarang ni betapa lampinya pemikiran aku.. huhu..

buat masa ni, ice princess akan sunyi.. huhu..
eleh, bukan ada orang baca pun zie *ketuk kepala sendiri*
ok la, aku tak nak melalut lebih-lebih..
bye-bye~~

nota zizie : bila jadual kuliah aku nak keluar? aku nak buat planning nih!

You Might Also Like

1 comments

  1. kan..kadang2 kita macam ketandusan idea sangat..time ada idea..tu dia.. :)

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.