Kenduri Kahwin Dan Aku Kecewa!!

10.2.13

Assalamualaikum w.b.t and Happy Chinese New Year..

Hari ni aku pergi kenduri kahwin cousin aku..
Saudara mara kat perak ni,belah mak tapi kitorang jarang sangat-sangat balik sini.
So aku memang tak kenal dan rapat sangat..
Sepanjang majlis tu,kitorang adik beradik ni duk menonong tengok tetamu jela sebab dah terlampau ramai dan confuse dengan sedara sendiri...

Mak aje la yang ke sana ke mari menjejak kasih dan bertukar no fon..
Sometimes panggil kitorang berjumpa dengan saudara mara mak (saudara mara kitorang jugak)...
Kitorang ni kiranya letih sebab tak buat apa-apa.. Gila tak best :(

Aku agak kecewa la sebab tak boleh nak online guna laptop..
Aku pun dah naik tension nak connect wifi..
Onlinr guna phone ni pun,bukan boleh blogwalking pown!!!!
Isk!!! Esok try balik boleh ke tak connect ni... Sakit hati pulak bila jadi macam ni :(

Manyak bising ek cina sambut raya...
Nak tido pun tarak senang...
Nasib baik terubat dengan iklan Chinese New Year Petronas tu.. So sweet ;)

You Might Also Like

1 comments

  1. menjejak kasih ek hehe.

    check out entri2 sy:)

    http://nurfaezahabdullah1712.blogspot.com/2013/02/toilet-themed-restaurant-in-taiwan.html

    http://nurfaezahabdullah1712.blogspot.com/2013/02/i-love-you-vs-i-like-you.html

    ReplyDelete

blog ini berbentuk blog personal yang berkongsi tentang kehidupan zizie, dan beberapa informasi yang berguna untuk manusia sejagat. sebarang bahan bacaan di dalam blog ini bebas untuk ditulis semula kecuali bahan yang berunsur peribadi dan merupakan hak milik zizie. pihak zizie juga tidak bertanggungjawab terhadap komen-komen daripada para pembaca.